Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Items niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Heb sinds vorige week Vista Ultimate + SP1 geïnstalleerd. Na installatie werkte alles perfect.

Echter na een aantal dagen merkte ik dat een aantal items niet beschikbaar zijn. Ik ben ingelogd als Administrator en UAC is uitgeschakeld. Maar als ik iets simpels als eigenschappen van een bestand wil bekijken of bepaalde systeem specifieke programma's wil openen, dan gebeurt er helemaal niets. Ook bijvoorbeeld beeldscherminstellingen wijzigen is niet mogelijk.

Ik heb geprobeerd een ander gebruikersaccount aan te maken, maar dat loopt vast.

Vervolgens een poging gewaagd systeemherstel te gebruiken, maar daarvan kreeg ik de melding dat de toepassing niet geïnstalleerd is. :?

Afgezien van een herinstallatie, iemand een idee wat te doen?

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Is de installatie wel helemaal goed gelukt? Misschien illegale verise? Erg vreemd dat hij bij systeemherstel de melding geeft dat het niet is geïnstalleerd.. Ben je er zeker van dat Windows goed geactiveerd is?

• sbm
Heb via de command prompt toch een andere gebruiker kunnen aanmaken. Nu werkt alles wel weer gewoon op dat account. Op mijn administrator account werkt het nog steeds niet.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:32

ByteDelight

Retro computing is alive!

Vraagt dan nog steeds om een herinstallatie, toch?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je vanuit die nieuwe account al eens het gebruikersprofiel van de Administrator verwijderd, om te zien of het dan weer goed gaat? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sbm
Uiteraard is het een originele Vista versie. Activatie is volledig geslaagd.

Ik heb geprobeerd het gebruikersprofiel van de oorspronkelijke administrator account te verwijderen, maar dat schijnt niet te kunnen vanwege een rechtenkwestie. Mijn nieuwe administrator account werkt tot nu toe perfect.

Ik heb geen idee waarom mijn oorspronkelijke administrator account beschadigd is geraakt. Maar ik zou wel graag willen weten hoe ik dit kan herstellen. Iemand een suggestie?
Pagina: 1