Toon posts:

gezocht: formulier generator voor mysql tabellen

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een handige tool om formulieren te genereren by MySQL tabellen. Formulieren dus om de data in die tabellen te beheren.

Ik heb al het een en ander gezien (o.a. phpMyEdit + add-on), maar het proberen van verschillende tools is nogal tijdrovend. Jammer genoeg zijn trial versies meestal te crappy om een goede indruk te krijgen van de betaalde tool.

Als iemand ergens goede ervaringen mee heeft hoor ik het graag, dan ga ik daar eerst eens naar kijken.

Ik gebruik PHP5 en MySQL5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:57

Sebazzz

3dp

Wat dacht je van PHPMyAdmin. Nog gratis en open-source ook.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sebazzz schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 15:19:
Wat dacht je van PHPMyAdmin. Nog gratis en open-source ook.
Dat is meer on de databases te beheren, dat gebruik ik ook.

Ik zoek dus iets waar je formulieren voor eindgebruikers genereert. (overzicht, toevoegen, editen, deleten ,ee kunt genereren voor eindgebruikers). Ik kwam dus onder andere phpMyEdit en AppGini tegen.

Die tools scannen dus je database en maken vervolgens een applicate voor je om de database te beheren. (de inhoud dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:55

Copyman

Dode muis

Zoek op Google eens naar PHP scaffolding of PHP CRUD, dan kom je al een heel eind denk ik. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je kan paar simpele form en query maken en een login systeem voor de tabellen die je wilt aanpassen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Copyman schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 17:49:
Zoek op Google eens naar PHP scaffolding of PHP CRUD, dan kom je al een heel eind denk ik. :)
Makkelijk vooral :) cut'n'paste is al wat je nodig hebt :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als je snel allerlei gebruiksvriendelijke eindgebruikers-applicaties in elkaar moet zetten voor je klanten is Servoy ook wel een interessante basis denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Hier in de Devschuur hebben we het over zélf maken en ontwikkelen. Kant-en-klare software en/of scripts kun je prima zelf googlen. Daarbij heeft dit topic niets met WEB van doen (zie Waar hoort mijn topic?).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En een update van TS:
...
Wat ik schrijven wilde is dat ik op aanraden van een van de gebruikers een tool heb gevonden (zie de post over CRUD) waar je in de source de gegenereerde formulieren helemaal naar je hand kan zetten omdat je makkelijk de source kunt aanpassen. Daar heb je nog eens wat aan als "ontwikkelaar", dat scheelt een hoop nutteloos werk.

Dat wilde ik eigenlijk onder het topic kwijt, maar dat is gesloten. Misschien dat jij er wat mee kan.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.