Beste tweakers,
Ik heb mijn PC onlangs watergekoeld gemaakt en hoopte op een fluister stil systeem dat ik 's nachts ook aan zou kunnen laten staan in mijn kamer. Dat is nog niet helemaal gelukt aangezien ik mijn voeding en mijn waterpomp nog duidelijk hoor (pomp klinkt als een hoge brom en de voeding maakt een hoge toon).
ik heb al aardig wat onderzoek op internet gedaan naar het geluidsniveau van verschillende voedingen en waterpompen, maar ik kom er niet echt uit welke ik ooit moet nemen.
Welke stille pomp met reservoir, of stille pomp met los reservoir kan ik het best kopen voor dit systeem?
(Alles is met 1/2 inch tube aangesloten)
, dus dit is mijn hardware voor als jullie mij willen helpen met hoeveel Watt ik nodig heb en welke voeding daarbij het stilst is.
Ik heb mijn PC onlangs watergekoeld gemaakt en hoopte op een fluister stil systeem dat ik 's nachts ook aan zou kunnen laten staan in mijn kamer. Dat is nog niet helemaal gelukt aangezien ik mijn voeding en mijn waterpomp nog duidelijk hoor (pomp klinkt als een hoge brom en de voeding maakt een hoge toon).
ik heb al aardig wat onderzoek op internet gedaan naar het geluidsniveau van verschillende voedingen en waterpompen, maar ik kom er niet echt uit welke ik ooit moet nemen.
Welke stille pomp met reservoir, of stille pomp met los reservoir kan ik het best kopen voor dit systeem?
(Alles is met 1/2 inch tube aangesloten)
- Gigabyte 3D galaxy Waterkoelingset
- Gigabyte CPU waterblok,
- EK FC86 full cover waterblok voor mijn GPU
- ALphacool Nexxos SLI waterblok voor mijn Northbridge
- Gigabyte GA M57SLI
- AMD Athlon X2 6000 (3.0 gHz OC naar 3.3 gHz)
- Nvidia GeForce 8600GTS (klein beetje OC met ntune)
- 2x OCZ 4GB DDR2 800 Platinum XTC (Kit of 2x2Gb)
- 3 Hard Discs (2x Seagate Baracuda 320GB 7200rpm en 1x Samsung Spinpoint F1 1TB 7200rpm)
- 2 Dvd Branders
- Cardreader
- 4x 120 mm Fans en 1x 60 mm Fan
- Gigabyte 3D Galaxy Waterpomp
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2008 14:20 . Reden: foutjes ]