Hallo iedereen,
Ik heb een heel interessante vraag dat nergens in de FAQ over activatie (van rockstar zelf dan) te vinden is, ze geven wel een hint, maar die heel meerdere interpretaties.
Stel:
Ik koop het spel, ik heb 2 computers en ik heb een broer (storend element dus). Ik installeer op de 2 computers GTA IV en kan dus spelen op allebei de accounts onder mijn eigen naam. Maar nu is de vraag of mijn broer dan ook onder een eigen account kan spelen (en dus ook online).
==> Kunnen meerdere mensen met verschillende Social Club en LIVE accounts met eenzelfde disk (en dus key) spelen?
En stel dat ik iets gevonden heb dat een volledige 1-1 kopie maakt van de disk (ik heb nog een oud programmatje dat hiervoor heel goed werkt), kan ik dan tegen mijn broer spelen?
Amvast bedankt voor de antwoorden...
De Q&A van Rockstar, maar mijn vragen zijn combinatie van de antwoorden
Ik heb een heel interessante vraag dat nergens in de FAQ over activatie (van rockstar zelf dan) te vinden is, ze geven wel een hint, maar die heel meerdere interpretaties.
Stel:
Ik koop het spel, ik heb 2 computers en ik heb een broer (storend element dus). Ik installeer op de 2 computers GTA IV en kan dus spelen op allebei de accounts onder mijn eigen naam. Maar nu is de vraag of mijn broer dan ook onder een eigen account kan spelen (en dus ook online).
==> Kunnen meerdere mensen met verschillende Social Club en LIVE accounts met eenzelfde disk (en dus key) spelen?
En stel dat ik iets gevonden heb dat een volledige 1-1 kopie maakt van de disk (ik heb nog een oud programmatje dat hiervoor heel goed werkt), kan ik dan tegen mijn broer spelen?
Amvast bedankt voor de antwoorden...
De Q&A van Rockstar, maar mijn vragen zijn combinatie van de antwoorden
Dus het kan op dezelfde pc en je kan dus WEL meerdere accounts aan 1 key kopplelen, klopt mijn interpretatie?Q. I share a PC with my brother. If we buy GTA IV, will we still be able to play separate games? Can I play my game and save my progress in offline and online stat tracking, while he plays separately on his own when I’m not? We won’t have to buy two copies of the game, will we? We don’t have to do that for our 360 games…
A. If two users who play under the same windows account want to track offline games separately, they will just need to create two profiles in the game in the Games for Windows-LIVE interface in the game.
If two users want to track their own Achievements and rankings in online MP matches, they will each need their own Gamertag, which is also created in the Games for Windows-LIVE interface.
If users would like to track their own stats progress and other features exclusive to Social Club, they would each need a separate Social Club account to do so as well.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)