Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] media centre, switchen van online media vaste tijden

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Ik heb zelf weinig ervaring met het windows media centre in het ultimate pakket van Windows maar ik vroeg mij het volgende af.

Is het mogelijk om met windows media centre tussen online media te switchen op bepaalde tijdstippen? Dus stel een bedrijfsradio voor die op internet radio werkt en automatisch van afspeelmedia switcht (internet streams dus) op vaste tijdstippen.

Ik weet dat het pakket behoorlijk uitgebreid is, maar als dit eenvoudig zou kunnen en aangepast zou kunnen worden zou het fantastisch zijn. Mocht het niet kunnen, zou ik graag een alternatief horen voor een ander programma wat dit kan.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Uitgebreid? Laat me niet lachen.

Ik denk zelf dat je dit soort functionaliteit beter kunt zoeken in "alternatieve" mediasoftware, zoals Media Portal. Daar zit internetradio-functionaliteit standaard in, afaik.

日本!🎌

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mwa, de SDK heeft anders wel wat voorbeeldjes hoe je dergelijke dingen kan scripten hoor.
En internetradio is niet zo speciaal, dat zit er wel in.
Alleen is de GUI op gebruik van een afstandbediening gebouwd, dus zul je er zelf iets voor moeten coden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Prima, ik ga aan de slag met media portal. Nog gratis ook, lijkt me goede oplossing.