Tv aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

• doskabouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 11:40
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een goedkope (want tijdelijke, dus kwaliteit speelt geen rol) oplossing om mijn tv op mijn pc aan te sluiten.
De pc heeft een vga, een dvi-d en een hdmi aansluiting, en mijn tv een scart en een s-video aansluiting.

Ik heb al wat rondgezocht, maar de verloopkabels die ik gevonden heb zijn of vrij duur, of zeldzaam.

Heeft iemand hier wat alternatieven voor? Ik ben niet vies van wat soldeerwerk, maar ik heb geen zin om hier een complete schakeling voor in elkaar te knutselen...

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen

Verwijderd

je kan ook voor 2 tientjes een 2de hands kaartje kopen met s-video aansluiting. Het kost niet veel.

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04-2025
Laten we eerst maar eens beginnen met vermelden welke videokaart je hebt en welke tv dan kunnen we verder kijken ;)

• doskabouter
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 11:40
een ander videokaartje is inderdaad een optie, ik heb ook al heel de zolder afgezocht voor wat spul, maar helaas....
Maar als er een simpel kabeltje (te maken) is...

de videokaart is een onboard ATI Radeon HD3200, en de tv is een sony kv 28fx68b (https://www.completeservi...ice-manual/prod_1017.html)

Ik heb overigens ook nog een Vista View Saber 2020 op mn verlanglijstje staan. misschien zijn hier ook nog wat mogelijkheden uit te trekken?

Het grote voordeel van windows is dat je meer dos-boxen kan openen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hier is meer dan genoeg over te lezen met eigen zoekwerk.

Een en ander hangt af van exact welke aansluitingen er op je videokaart (of in dit geval moederbord) zitten, maar je laat na te melden welke dat is :/

Zo heeft een topic weinig zin, zoek anders zelf eens op een VGA RGB -> SCART verloop maken/kopen, of op evt headers op het mobo voor composite danwel S-video (vaak wel aanwezig bij integrated VGA)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.