Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth headset i.c.m. UT2004

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Die bluetooth audio drivers he, werken prima. In veel games doen ze het, inderdaad, prima. Alleen natuurlijk mijn favo game weigert te werken, en wel Unreal Tournament 2004.

Wanneer ik in WinXP Bluetooth van hoge kwaliteit selecteer weigert UT te werken, welke audio optie is ook kies. Ook m'n achtergrondmuziek (fb2k) valt uit. Lage kwaliteit werkt wel, maarja, da's nog erger dan Gerard Joling die de boel bij elkaar jengelt.

Iemand enig idee?

Homey — Critics are those without skills to create.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49

ByteDelight

Retro computing is alive!

Hee, wat is dit nou? Je vorige poging werd gesloten, dan denk jij: nog maar een keer proberen???? :?

[ Voor 26% gewijzigd door ByteDelight op 06-12-2008 12:02 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• WeeJeWel

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49

ByteDelight

Retro computing is alive!

Zucht... Ik irriteer me eraan, dus ik zeg er wat van.

Ter illustratie: mijn baas verwacht van me dat ik iemand persoonlijk aanspreek op een situatie in plaats van rechtstreeks naar hem toe te lopen.

Een DM was misschien meer op zn plaats, maar je snapt toch zeker zelf wel dat dit niet de bedoeling is.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• WeeJeWel
bverstee schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:22:Een DM was misschien meer op zn plaats
Doe dat dan ook zelf |:(

Maar ruzie maken doe ik wel ergens anders. In de tussentijd wanneer jij uitzoekt waarom die vorige dichtzat, wacht ik rustig op hulp van iemand die misschien een oplossing weet :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

WeeJeWel,

alt-92 geeft je het advies om meer inzet te tonen. Gewoon klakkeloos een topic opnieuw openen met exact dezelfde topicstart is niet de bedoeling. Zie ook nog Het algemeen beleid. Dit topic gaat iig ook op slot.

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.