Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS3] Kan niet verder met Far Cry 2

Pagina: 1
Acties:

• vicentini
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 10:39
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem in het spel Far Cry 2 op de Playstation 3 (60 gig).

Op dit moment zit ik op 46% van het spel, net een tijdje in de 2de map. Mijn missie was ten eerste "Rendezvous with Frank Bilders's barge and eliminate all attackers." In deze missie was het heel vreemd dat Frank alleen iets tegen mij zij toen ik in de cabin bovenin de boot stapte, terwijl hij beneden op dek staat. Naja hoe dan ook heb ik alle attackers kapot gemaakt tot er in mijn beeld een nieuwe missie verscheen "Go talk to Frank Bilders on the stranded barge". Ik loop dus naar hem toe, maar ik kreeg niets te horen en ook geen driehoekje te zien zodat ik met hem kon praten. Dus ging ik weer even naar de cabin bovenin en ja hoor daar begon hij een stukje te praten. Nadat hij uitgepraat was, moest ik volgens mijn missie nog steeds met hem babbelen, dus ben ik weer naar beneden gegaan waar hij daadwerkelijk staat. Nu krijg ik het rechthoekje in mijn beeld, maar heeft het geen nut als ik deze indruk. Hij wilt gewoon niet met me praten. Nu zit ik dus vast in deze missie.

Ik heb natuurlijk geprobeerd om de eerste missie op verschillende manieren uit te voeren, eerst alle attackers vermoorden, dan met hem praten en andersom. Ook heb ik Frank al beschoten, in de fik gezet, opgeblazen, maar niets helpt.

Kan iemand mij en tip geven?

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:49
Ik weet niet of je al iets hebt gevonden in de tussentijd. Maar ik heb even rondgeneust op het Ubisoft forum waar ik hetzelfde probleem tegenkwam. Het lijkt een glitch/bug te zijn, maar Ubisoft heeft er nog geen oplossing voor uitgebracht. Verschillende Xbox gebruikers liepen ook tegen dit probleem aan maar zij konden het oplossen met het deleten/herstarten van hun savefile. Op hetzelfde forum kwam iemand wel met een mogelijke oplossing.

"Managed to get past this, went back to my save where you have to pick between friends and people at the church. Went for the people at the church this time and played through and she didn't fall through. Don't know if that had anything to do with it."

Bij deze hoop ik dat je nog enkele savefiles hebt en niet alles hebt overschreven ;)

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10 17:13
Ik heb precies hetzelfde probleempje.. en heb geen saves :( is het jou nog gelukt vincetini?