Ik wil een pc kopen waar ik zelf op kan internettten , word e.d. Mijn zoons willen graag games zoals fifa 09 wat voor soort pc kan ik het beste aanschaffen? wat moet er tenminste aanwezig zijn om dit te kunnen doen?
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2008
En dan de videokaart verwisselen voor een 4850 of 4870 ipv de 4870x2, scheelt wat in budget.
En dan de videokaart verwisselen voor een 4850 of 4870 ipv de 4870x2, scheelt wat in budget.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Probeer vaker te gebruiken van search en kijken in de topics. Dan heb je snel je antwoord.
Het is jammer dat mensen te snel nieuwe topics plaatsen terwijl antwoorden al elders klaarliggen.
Het is jammer dat mensen te snel nieuwe topics plaatsen terwijl antwoorden al elders klaarliggen.
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid
Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()