Hoi mensen,
dit is de eerste keer dat ik een hele pc van scratch af wil gaan bestellen en samenstellen, en het lijkt me meer dan logisch dat het stapeltje hardware dat ik nu bij elkaar heb gezocht niet optimaal is, misschien wel incompatibel met elkaar.
Dus daarom kwam ik op het idee om hem door de tweakers te laten beoordelen. Als jullie fouten ontdekken, of zwaar domme dingen, of hardware die gewoon ondergeschikt is aan een andere, zou ik het heel erg fijn vinden als jullie dat aan mij konden vertellen! Ik ben vooral bang dat er dingen niet op mijn moederbord gaan passen
Alle hardware heb ik op salland automatisering (www.sallandautomatisering.nl) bij elkaar gezocht, en dit is wat ik tot nu toe heb:
chipset = Asus P5Q SE = 95 euro
cpu = Core 2 quad Q8200 = 175 euro
gpu = Asus Radeon HD 4850 1024 MB, PCI-e 16x = 190 euro
geheugen = OCZ Memory Reaper HPC Edition DC 4 GB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2 = 65 euro
hd = WD Caviar Green 1 TB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 = 90 euro
cd/dvd rw = LG GH22LS30 S-ATA, Retail, Zwart = 26 euro
audio = Sweex 7.1 PCI Sound Card = niks
fan = SilenX Ixtrema Pro Case Fan 92 Mm = 12 euro
case + voeding = Thermaltake M9 Window Zwart, 400 Watt = 81 euro
=734 euro
groen = gewijzigd in beter model
rood = eruit gehaald
Alvast bedankt!
ps= hoop dat ik in de goede sectie heb gepost
dit is de eerste keer dat ik een hele pc van scratch af wil gaan bestellen en samenstellen, en het lijkt me meer dan logisch dat het stapeltje hardware dat ik nu bij elkaar heb gezocht niet optimaal is, misschien wel incompatibel met elkaar.
Dus daarom kwam ik op het idee om hem door de tweakers te laten beoordelen. Als jullie fouten ontdekken, of zwaar domme dingen, of hardware die gewoon ondergeschikt is aan een andere, zou ik het heel erg fijn vinden als jullie dat aan mij konden vertellen! Ik ben vooral bang dat er dingen niet op mijn moederbord gaan passen
Alle hardware heb ik op salland automatisering (www.sallandautomatisering.nl) bij elkaar gezocht, en dit is wat ik tot nu toe heb:
chipset = Asus P5Q SE = 95 euro
cpu = Core 2 quad Q8200 = 175 euro
gpu = Asus Radeon HD 4850 1024 MB, PCI-e 16x = 190 euro
geheugen = OCZ Memory Reaper HPC Edition DC 4 GB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2 = 65 euro
hd = WD Caviar Green 1 TB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 = 90 euro
cd/dvd rw = LG GH22LS30 S-ATA, Retail, Zwart = 26 euro
audio = Sweex 7.1 PCI Sound Card = niks
fan = SilenX Ixtrema Pro Case Fan 92 Mm = 12 euro
case + voeding = Thermaltake M9 Window Zwart, 400 Watt = 81 euro
=734 euro
groen = gewijzigd in beter model
rood = eruit gehaald
Alvast bedankt!
ps= hoop dat ik in de goede sectie heb gepost
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 21:56 ]