Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winkels in omgeving Arnhem

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben vorig jaar verhuisd van Voorburg naar Rheden (vlak naast Arnhem). In de buurt van Voorburg kende ik alle goed computerwinkels wel, maar hier in Arnhem heb ik nog steeds geen leuke en goede zaak gevonden die ook leuke prijzen heeft. Ik heb wel een paar winkels gevonden maar die zijn allemaal krankzinnig duur.
Ik koop ook wel via internet maar vaak ga ik liever zelf omdat ik het dan meteen mee kan nemen.

Kennen mensen die ook in en omgeving Arnhem wonen niet een paar goede winkels????

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 23:00
In Arnhem zit de zeer goede webshop Afuture met een uitstekende mogelijkheid om af te halen voor webshop-prijzen. Als het je alleen te doen is om direct mee te nemen lijkt me dat de perfecte optie. Voor echt advies en service moet je het misschien meer bij een echte pc winkel zoeken.

• Rangester
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:57
Ik ga zelf meestal naar de Loonstra in Dieren als ik iets nodig heb (woon dan ook in Dieren), maar ben er al een tijdje niet geweest dus weet niet echt hoe de prijzen zijn. Als je wat meer advies etc. wil kan je ook naar Tailcom gaan (ook in Dieren), maar die winkel is voorzover ik weet wel vrij duur.
Verder kan ik alleen in Arnhem de Paradigit en Computerland, maar die zal je zelf ook al wel gevonden hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Rangester op 05-12-2008 21:32 . Reden: typo ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. De shop survey is er niet voor niets.

We verwachten toch echt een stuk meer inzet dan dit voor je op GoT een topic opent, zeker als het iets betreft wat gewoon elders op T.net te vinden is :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.