Toon posts:

Pioneer 105S(Z) regio-vrij maken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met m'n drive op de secondary master (van de 'standaard' IDE controller, niet die van m'n UDMA66 controller), zoals werd opgedragen in de readme van de firmware, maar het lukt niet, want ik kan niet in het flash programma komen, en vanuit windows lukt het niet, en om de een of andere reden wordt elke goede boot-flop (bijv. van win98se om in DOS te komen) niet als valid gezien, ik draai als enige OS win2k BTW, hoe is dit nog te flikken, is er een flash prog voor vanuit windows zoals die voor plextor branders?

Verwijderd

Gooi dat firmware spul op een flop en boot gewoon met je 98 SE bootflop (zou normaal moeten werken op zich, anders misschien ff een nieuwe maken of zo)
Als je in DOS zit die andere disk er in en flashen die hap
Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 13:21 schreef InSaNe400 het volgende:
Gooi dat firmware spul op een flop en boot gewoon met je 98 SE bootflop (zou normaal moeten werken op zich, anders misschien ff een nieuwe maken of zo)
Als je in DOS zit die andere disk er in en flashen die hap
Suc6
Which brings me to my next problem;..

Zou iemand mij een zipped bootflopje kunnen sturen (naar e-mail: j.vd.meulen@chello.nl)? want aangezien ik win2k run kan ik niet zomaar ff win98se erop zetten om bootflop te maken.. thx.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik up m'n topic nu ff.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:56

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Verwijderd

Als je nou eens tijdens het opstarten op F8 blijft douwen tot je een menu krijgt kies je ms-dos prompt.. run de firmware

klaaar!

Heb zelf ook de Pioneer A105S nogwattes
Loopt als een trein!!! (alleen minder geluid gelukkig :) )

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 18:43 schreef Raptor20 het volgende:
Als je nou eens tijdens het opstarten op F8 blijft douwen tot je een menu krijgt kies je ms-dos prompt.. run de firmware

klaaar!

Heb zelf ook de Pioneer A105S nogwattes
Loopt als een trein!!! (alleen minder geluid gelukkig :) )
Als jij nu eens ervaring opdoet met win2k/NT en dan pas replied |:(

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Hier: members.home.nl/ddijks/bootdisk.rar
een rar file met daarin de complete inhoud van een standaard winME bootdisk.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt iedereen (behalve Raptor20), het is me gelukt :)
Pagina: 1