Review wil niet geplaatst worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:39
Hi allemaal

Ik heb hier hetzelfde probleem als onderstaande madtrax, en wilde een review posten.
Ik heb dit geprobeerd in firefox 3, opera 9, internet explorer 7, en in alle gevallen had ik hetzelfde probleem: ik kom bij het scherm: uw review is geplaatst, en daarna was hij foetsie. Niet bij productreviews staat hij, en ook niet bij productreview beheer van "my tnet".

Heeft iemand een idee of dit aan mijn pc kan liggen? of anders ergens anders aan?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reviews moeten geloof ik eerst nog worden verwerkt (beoordeeld door T.net medewerkers) voordat ze online worden weergegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je bedoelt maxtrash in "review verschijnt niet"?

Reviews hoeven niet door T.net gekeurd te worden. (Vroeger wel als je een speciale vermelding wilde krijgen, de zogenaamde "userreviews" waarbij je een ster kreeg. Dat is ondertussen vervangen voor het huidige 5 sterren systeem.) Wellicht is er iets aan de hand met de review submit, maar daar kan ik niet met zekerheid iets over zeggen, omdat ik dat niet kan controlleren. Andere (hogere) Admins zouden dat dan even uit moeten zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zag wat verontrustende meldingen in onze query-error log en heb eea getracht te fixen. Het zou nu beter moeten gaan.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:39
Thnx :)

mijn short review staat er nu wel opeens op. Ik ga de (hele) lange versie als ik thuis ben opnieuw proberen up te loaden. Had hem voor de zekerheid even in word opgeslagen.

[ Voor 30% gewijzigd door leeuwtje1 op 06-12-2008 06:05 ]