Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OL 2007] Gedeelde agenda's en afspraken.

Pagina: 1
Acties:

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 13:18
Momenteel zijn wij op de zaak bezig te migreren van Groupwise 7 naar outlook 2007.

Hier hebben we natuurlijk ruim de tijd voor genomen om dit goed voor te bereiden. En Zoals bij elke migratie lopen we hier tegen wat dingen aan. Het gaat hier dat naar mijn gevoel dat we gewoon een stukje functionaliteit missen in outlook.

Tegen de volgende twee dingen lopen we aan:

-Ten eerste afspraken die gemaakt worden door secretaressen.
Onze secretaressen houden eigenlijk momenteel alle agenda en afspraken bij voor de medewerkers. Wat ik hierin mis is dat de secretaresse geen eigenaar van een afspraak kan zijn zonder er zelf niet bij te zijn.

De afspraak komt op naam van 1 van de medewerkers die vervolges alle acceptaties en weigeren voor zijn neus krijgt. Alleen moet de secretaresse deze krijgen en niet de medewerker.

Geprobeerd: Heb op google gezocht naar add-ins hiervoor of oplossing. Was een oplossing van geef die secretaresse een extra mailbox voor die afspraken. buiten het feit dat dit onhandig werkt kan dit niet om dat ze dan geen 2e afspraak kan maken op diezelfde tijd voor een andere groep mensen.

Met regels de acceptaties en weigeringen om te leiden zodat de secrataresse deze krijgen ipv de medewerker onder wie deze afspraak is gemaakt. Alleen dit werkt niet echt ideaal en is nogal onderhoud intensief om bij een kleine 100man deze regels in te stellen.

-Ten tweede de agenda indeling.
Wij werken dus met veel gedeelde agenda's. Wat ik hierin mis is dat ik deze niet in een groep kan zetten om zo tussen de groepen van gedeelde agenda's te schakelen.

Je kunt ze wel enigszins sorteren maar dan als je van groep wilt wisselen moet je erst de medewerkers van de oude groepen uit vinken. vervolgens per medewerker de andere groep aanvinken.
Ook kan een mederweker niet in twee groepen zitten. Dus bij me secretaresse kan ik niet tegelijk in de groep bhv en automatisering zitten :? Om maar een voorbeeld te noemen.

Geprobeerd in dit geval. google kon ik niks vinden. mjah 1 ding dat je huidige calender weergave onthoud zodat je het met 1 druk op de knop terug kan zetten misschien leuk als je maar twee groepen zou hebben.

Voor de rest geen add-ins of oplossingen kunnen vinden.

Zijn er meer tweakers die dit herkennen in hun outlook omgeving?
Zoja hoe hebben jullie dit opgelost in jullie omgeving?

Het lijkt mij dat ik niet zulke hele rare dingen vraag aangezien deze functionaliteit wel standaard in groupwise zit. Maar vertel het me als het in jullie ogen exentrieke dingen zijn of dat ik gewoon verwend ben met groupwise. :+

Hoop dat hier wat uitkomt want een groep boze secretaressen is niet iets om vrolijk van te worden :+