Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash / Macromedia Players niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Ik heb een probleem met downloaden van de Flash Player en de Macromedia Player van Adobe.com.

Als ik dat probeer te doen, dan gaat FF 'bouncen' en zegt dan het volgende:
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
IE7 opent die pagina's gewoon niet, maar is stukken minder informatief.

Ik heb het volgende geprobeerd:
Panda uit.
Windows firewall + Panda uit (om het even 100% zeker te weten, ze draaien natuurlijk niet tegelijk)
Flash Player uninstall en daarna CCleaner gedraaid.
Herstart.

Resultaat: Nu heb ik helemaal geen players meer, ook niet de verouderde. :')

Heeft iemand een tip over wat ik verkeerd gedaan heb, vergeten ben of wat het probleem bij Adobe.com is?
BVD.

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Klinkt als hetzelfde probleem als ik momenteel ervaar. Gister een format gedaan en kan met geen mogelijkheid Adobe Flash Player installeren. Firefox geeft als foutmelding dat http://get.adobe.com/nl/flashplayer/ een 'Oneindige lus' bevat. Ook met IE7 kan ik niet op de site komen.

Zou eventueel iemand kunnen proberen of zij wel die link kunnen openen? Dan weten we meteen of de Adobe site simpelweg niet werkt.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je in Firefox bij "about:config" (intikken in je adresbalk) je `intl.accept_languages`-setting (staat bij mij op 'nl-NL, nl') leeghaalt, dan doet ie 't wel.

Ik zag dat bij een simpele `GET /nl/flashplayer/ HTTP/1.1\r\nHost: get.adobe.com\r\n\r\n` hij redirecte naar /flashplayer/ en toen ik díe via telnet 'opende' kreeg ik wel gewoon een pagina te zien. Dus iets zei me dat 't te maken had met de taal-detectie op de server a.d.v. de Accept-languages-header die de browser meestuurt en inderdaad, als je dat probleem weghaalt door überhaupt geen languages mee te sturen zodat er ook niets te detecteren valt, werkt ie wel :)

[ Voor 59% gewijzigd door Osiris op 06-12-2008 00:08 ]

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Osiris schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 00:06:
Als je in Firefox bij "about:config" (intikken in je adresbalk) je `intl.accept_languages`-setting (staat bij mij op 'nl-NL, nl') leeghaalt, dan doet ie 't wel.

Ik zag dat bij een simpele `GET /nl/flashplayer/ HTTP/1.1\r\nHost: get.adobe.com\r\n\r\n` hij redirecte naar /flashplayer/ en toen ik díe via telnet 'opende' kreeg ik wel gewoon een pagina te zien. Dus iets zei me dat 't te maken had met de taal-detectie op de server a.d.v. de Accept-languages-header die de browser meestuurt en inderdaad, als je dat probleem weghaalt door überhaupt geen languages mee te sturen zodat er ook niets te detecteren valt, werkt ie wel :)
_/-\o_
Dat werkte dus inderdaad, bedankt!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Alles opgelost, bedankt!

d:)b