AVG, panda en Windows 98

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bignose
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Beste mensen,

Ik heb een pc met Windows98 (ja, ik weet het. Het is oud en waarom doe je het nog...dus hiervoor hoef je niet te reageren) en AVG erop. Nu wil ik panda erop installeren maar deze komt met de melding dat eerst AVG moet worden verwijderd. Ik heb dit volgens de procedure gedaan. Daarna nog het register schoongemaakt met meerdere programma's.

Vervolgens de pc weer opnieuw opgestart en daarna weer geprobeerd om panda 2007 te installeren. Maar weer komt deze met de melding dat AVG eerst moet worden verwijderd.

Heeft iemand nog een idee of tips wat ik kan proberen? Bevalve dan de pc uit het raam gooien?

Greetz, Bignose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ik gebruik zelf soms ook nog Windows 98SE, maar ik snap niet waarom je er een super recente virusscanner op wilt zetten ? Op zo'n computers installeer ik alleen een aangepaste HOSTS file (om ads en malware sites te blokkeren) de laatste beveiligingsupdates en Firefox 2.

Een virusscanner is voor de meeste Windows 98 hardware echt overkill...

PS: Gooi PC niet uit het raam, dat is alleen iets voor Amerikanen...

Je kan misschien ook eens CCleaner gebruiken, en eventueel handmatig het register scannen op 'AVG'

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35

chromeeh

the Gnome

Regcleaner?
Handmatig schonen?
Opnieuw installeren? (En dan niet windows er over heen installeren)

Een beetje meer eigen inzit is niet verkeerd.

[ Voor 19% gewijzigd door chromeeh op 07-12-2008 17:12 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bignose
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Het is gelukt. Easycleaner werkte niet volledig op W98. Handmatig de registry op AVG en Grisoft controleren en alles verwijderen bleek toch de oplossing te zijn.

Iedereen bedankt voor het meedenken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Deze topic kan worden gesloten.

Greetz, Bignose