Ik heb nu een Belkin N router welke met een Linksys WEC600N ontvanger in de laptop niet boven de 42 Mbps uitkomt op het moment. Upc levert echter 60 Mbps. Nu hebben zij mij de wrt3500 even geleend, deze router bleek veel instabieler en had veelal dropouts naar geen verbinding. Ook met deze router kwam ik draadloos niet hoger dan 45 Mbps. Afstand is zo een 5 meter vanaf router dus dat mag geenprobleek zijn., Tevens zijn er in de buurt geen andere storende routers aangesloten.
Mijn vraag, is het uberhaupt mogelijk 60 Mbps draadloos te kunnen overbrengen op de laptop?
Ik zat te denken aan een Linksys wrt610N (kan zowel 2,4 als 5 ghz tegelijk gebruiken) maar weet niet of dit samen de internet througput omhoog krikt itt tot de setup die ik nu heb..
Iemand een idee of een combi die wel 60 Mbps draadloos haalt?
Mijn vraag, is het uberhaupt mogelijk 60 Mbps draadloos te kunnen overbrengen op de laptop?
Ik zat te denken aan een Linksys wrt610N (kan zowel 2,4 als 5 ghz tegelijk gebruiken) maar weet niet of dit samen de internet througput omhoog krikt itt tot de setup die ik nu heb..
Iemand een idee of een combi die wel 60 Mbps draadloos haalt?