Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik heb je een testje verzonden en dat werkt prima. Volgens mij werkt het ook gewoon goed.
Waar moet ik precies in het PS3-topic kijken? Er staat zoveel in.
Ah, ik zie het al: users snappen je niet. Op GoT heet het DM; als je PM roept dan denken de meesten aan een PushMessage en dat kan alleen door crew worden verzonden.
Waar moet ik precies in het PS3-topic kijken? Er staat zoveel in.
Ah, ik zie het al: users snappen je niet. Op GoT heet het DM; als je PM roept dan denken de meesten aan een PushMessage en dat kan alleen door crew worden verzonden.
[ Voor 34% gewijzigd door pven op 05-12-2008 10:13 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
1. PM is alleen voor moderators (uit dat topic)
2. Purejet heeft zelf de DM mogelijkheid niet aanstaan en dan kan je dus ook geen DM naar iemand sturen.
edit:
2. Purejet heeft zelf de DM mogelijkheid niet aanstaan en dan kan je dus ook geen DM naar iemand sturen.
edit:
Waarom dat deze user het dan niet ziet snap ik dan niet. Misschien heeft hij gewoon scheef gekekenHammerNL schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:03:
[...]
Ik heb ook wel interesse PM mij maar, aangezien ik dat bij jou niet aan zie staan
[ Voor 51% gewijzigd door Kixtart op 05-12-2008 10:13 ]
☻/
/▌
/ \
Je kan alleen DM's versturen en ontvangen naar/van andere gebruikers die ook de DM mogelijkheid aangezet hebben in hun voorkeuren.
Ahaaaaaa dát is het!
Sorry voor de miscommunicatie. Dus je moet zelf je DM aan hebben staan voordat je andere users kunt dm'en!
En PM is dus push messages.
Loud & clear! Thanks voor de snelle reacties!
Sorry voor de miscommunicatie. Dus je moet zelf je DM aan hebben staan voordat je andere users kunt dm'en!
En PM is dus push messages.
Loud & clear! Thanks voor de snelle reacties!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
[huéélp]
Titel ontschreeuwd
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1