Wij gebruiken deze tape drive voor de back-up van onze server.
Iedere keer zodra ik een tape erin stop, gooit hij hem er na het terug spoelen eruit.
Dit doet zich voor bij alle 10 de tapes die we hebben.
Nu heb ik al de driver van de tapedrive geupdate, en een poging gedaan om de firmware up te daten.
Maar hier loopt hij op vast. Het is de laatst uitgebrachte firmware update (stamt inmiddels ook uit 2005) maar hij wilt niet installeren.
Foutmelding na het proberen te updaten van de firmware:
A problem occurred while the diagnostic function was resetting following a firmware update or other major change of the device. The diagnostic function cannot continue and will abort this time.
In de event viewer zelf krijg ik totaal geen foutmeldingen.
Zijn dit de tekenen van een defecte tape drive, of heeft iemand een ander idee?
Iedere keer zodra ik een tape erin stop, gooit hij hem er na het terug spoelen eruit.
Dit doet zich voor bij alle 10 de tapes die we hebben.
Nu heb ik al de driver van de tapedrive geupdate, en een poging gedaan om de firmware up te daten.
Maar hier loopt hij op vast. Het is de laatst uitgebrachte firmware update (stamt inmiddels ook uit 2005) maar hij wilt niet installeren.
Foutmelding na het proberen te updaten van de firmware:
A problem occurred while the diagnostic function was resetting following a firmware update or other major change of the device. The diagnostic function cannot continue and will abort this time.
In de event viewer zelf krijg ik totaal geen foutmeldingen.
Zijn dit de tekenen van een defecte tape drive, of heeft iemand een ander idee?
[ Voor 20% gewijzigd door donker11 op 05-12-2008 10:11 ]