Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mcafee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe laptop van sony aangeschaft hierbij zit de MCafee virus scanner gratis bij (3 maanden).
Via mijn werkgever kan ik de nieuwste versie van MCafee downloaden (versie 8.1) en deze is gratis.
Voordat ik ga downloaden verwijder ik alles van MCafee wat op de notebook zit en installeer daarna de gratis versie van mijn werk. Na enkele minuten stopt de download en sluit windows af en kan ik alleen nog maar via de veilige opstart van windows in mijn computer. Wat moet ik doen om dit wel te kunnen downloaden moet ik iets in mijn laptop uitzetten???? Wie kan mij helpen

Verwijderd

Mss heb je een virus opgelopen. Installeer een virusscanner, draai een scan, downloadt dán de nieuwe mcafee, en doe het verwijderen en installeren van een andere virusscanner zonder verbonden te zijn met het internet.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met draai een scan?

Verwijderd

Wat dacht je van een virusscan? ;)

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:09

ByteDelight

Retro computing is alive!

Hehe...

Misschien kun je AVG Free of iets vergelijkbaars ernaast installeren als het met McAfee niet lukt.
Dan kun je controleren of er inderdaad een virus actief is.

Enne, misschien waardeer je AVG / Avast / ... wel boven McAfee...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Hmm, verwijder eerst eens alle rotzooi die de fabrikant er heeft opgezet.
Daarna is het ook wel handig om CCleaner erover te laten gaan (versie zonder toolbar)
En ook Windows Update eens gebruiken.

Oh, ja, ben trouwens volledig akkoord met ^^ ik zou ook AVG gebruiken ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 14:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Je zou ook deze eens kunnen proberen om de laptop wat op te schonen: meuk: PC Decrapifier 2.00

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Pagina: 1