[Ambilight] Kleur blijft hetzelfde aan 1 kant

Pagina: 1
Acties:

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 11:43

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ik heb hier een Philips 32PFL9603/D LCD televisie met Ambilight Spectra 2. Daar ben ik erg tevreden over, het maakt het tv-kijken echt rustiger voor je ogen.

Maar sinds vandaag is er een probleem met de ambilight aan de linker kant van de tv. De kleur blijft constant groen, behalve bij rood beeld. Het maakt niet uit welke input ik gebruik (hdmi, scart) het blijft dezelfde kleur. Het gaat om de linkerbovenkant. Daaronder werkt het wel gewoon goed.

Hebben meer mensen dit gehad? Is dit een gevalletje servicedesk bellen of is er iets aan te doen?

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 13:46
Euh heb je de sensitivity ingesteld :? Als eens geprobeerd hem te resetten naar fabrieksinstellingen :?
Als het zo blijft, dan wordt het een gevalletje service ja. Als het goed is komen ze bij je thuis langs :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
IJnte schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:37:
Als het zo blijft, dan wordt het een gevalletje service ja. Als het goed is komen ze bij je thuis langs :)
Als ie m in fatsoenlijke een winkel heeft gekocht, de 9 serie valt namelijk onder een bepaald servicecontract ;)

Verwijderd

mrc16 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:29:
[...]

Als ie m in fatsoenlijke een winkel heeft gekocht, de 9 serie valt namelijk onder een bepaald servicecontract ;)
Ambilight is defect en dient vervangen te worden.

Voor alle toestellen van Philips van 32"en groter is er een huisbezoekservice.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 11:43

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Ik heb Philips gebeld en kreeg het advies om een firmwareupgrade te doen. Dit heeft niet geholpen en nu komt er inderdaad een monteur langs komende week. Ik ben benieuwd :)

Je hebt wel snel iemand aan de lijn daar. Best netjes.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 13:46
mrc16 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:29:
[...]

Bij mijn weten valt alles vanaf 32"> onder homeservice. Daar zijn geloof ik geen uitzonderingen voor. Philips hanteerd ook gewoon "world wide warranty" wat zelfs groot op de doos staat.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Pagina: 1