Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fan

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

misschien een héél domme vraag maar: ik heb net me fan eruit gehaald en schoongemaakt. Maar nu! weet ik niet meer welke kant hij erinmoet de kant met het logo of zonder. Ik weet iig dat het een outtake is. En voor de toekomst: hoe weet ik welke kant de fan opblaast behalve je hand ervoor houden?

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als het goed is zitten er op de zijkant van de fan pijltjes die aanduiden welke kant hij opblaast.

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 19:31:
Hallo,

misschien een héél domme vraag maar: ik heb net me fan eruit gehaald en schoongemaakt. Maar nu! weet ik niet meer welke kant hij erinmoet de kant met het logo of zonder. Ik weet iig dat het een outtake is. En voor de toekomst: hoe weet ik welke kant de fan opblaast behalve je hand ervoor houden?
Je kunt aan de fan blades zien welke kant hij lucht pakt, en welke kant hij die opblaast. :)
En je kunt hem er niet mee kapot maken door hem verkeerd aan te sluiten, hij zal hooguit niet draaien ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hij blaast naar de dwarsbalkjes en zuigt aan de kant waar je de hele fan kunt zien.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
dankje mensen voor het super snelle antwoord. Heb hem net weer terug geplaatst en doet het weer^^

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

hoe weet ik welke kant de fan opblaast behalve je hand ervoor houden?
Nog los van het feit dat dit wel te zien is (zoals hierboven beschreven) verwachten we op GoT dat je zelf moeite doet. Desnoods gewoon door er spanning op te zetten en je hand ervoor te houden...

Wegens veel te weinig eigen inzet gaat dit topic dicht :o
Let op: vraag is niet dom, je hebt alleen zelf te weinig gedaan

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.