Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XP sp3

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
Als ik de pc opstart komt de volgende melding in beeld "windows kan het bestald hal.dll niet vinden of dit bestand is beschadigd, repareer dit of instaleer het opnieuw"

Ik heb geprobeerd om via de recovery console om dit te doen maar dit is mij niet gelukt.
Ik heb hal.dl_ van de xp cd gecopieerd naar c:windows/system32 maar dit werkt niet.
In de map staat hal.dll wel maar deze is dus beschadigd, hoe kan ik deze repareren ???

ride on

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

Topicstarter
tnx. ik kom nog wel met feedback over hoe 't afgelopen is.

pc staat nl niet bij mij maar bij mijn vader thuis :(

ride on

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

klik ik erop knalt firefox eruit :(

[ Voor 9% gewijzigd door racoon op 04-12-2008 19:19 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Op het werk hebben we wekelijks dit soort problemen, geen oorzaak gevonden, wel een work arround door middel van "boot.ini" te kopieren van een andere pc en deze op de "defecte" pc te kopieren naar de root van c.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het is geen HK hier, en we verwachten hier ook wel een klein beetje eigen inzicht en effort.

Een compressed file van de installCD kopieren gaat niet werken, die moet je met expand uitpakken.
Maar dat kun je ook wel vinden met wat Googlewerk.

Probeer in het vervolg ook wat aan je topictitel te doen, want degene die je nu hebt gekozen blinkt nou niet bepaald uit van duidelijkheid. Moacht dat een typo zijn, dan kun je met een TopicReport een verbetering doorgeven.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.