Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik moet voor iemand een goed abonnement zoeken, alleen heb ik daar zelf ook weinig verstand van. Ik heb daarom wat dingen uitgezocht, het moet waarschijnlijk een vodafone abonnement zijn, want het is een vodafone simkaart. En hij moet zijn eigen nummer houden.
Ik heb dus wat op de vodafone website gezocht en zag overal een prijs per maand en daarna ook nog eens een prijs per minuut (wel lager dan normaal). Maar ik zou graag willen dat er gewoon geen extra kosten zijn voor het bellen. Dus gewoon per maand een bedrag en dan verder geen kosten, behalve dan als hij over het abonnement gaat. Weet iemand hoe dit zit of een goede?

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom zoek jij een abonnement uit voor iemand als je er zelf ook niet al te veel verstand van hebt? :?

Anyway, zolang je niet aangeeft welk abo je aan het bekijken bent, is er niet veel te zeggen. Normaal staat er een bedrag van (voorbeeld) 250 minuten voor €35, en betaal je pas een bedrag per minuut als je over de 250 minuten gaat.

Maar wat zegt de klantenservice of de winkel?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

je kan gratis je nummer meenemen naar een andere provider hoor.

heb zelf t-mobiel betaal 20 euro als deze op is betaal ik meer, is het niet op neem ik het onbeperkt mee.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ga even naar de Vodafone website, bel Vodafone even op, of ga naar de Vodafone winkel.

Als je nou een complexe constructie bedacht hebt, deel die dan even met ons. Maar dit is echt gewoon even een beetje zoeken, of even bij Vodafone langs.

Succes.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.