Na wat zoekwerk op google en GoT, heb ik nog altijd geen oplossing voor mijn probleem gevonden. De VBA van powerpoint is me ook vreemd (wel veel ervaring in access en excel). Ik heb een presentatie die in drie talen moet worden kunnen weergegeven. Ik dacht zelf aan drie presentaties te maken en deze nadien te selecteren en te zeggen welke slide hij van de nieuwe presentatie moet laten zien.
Dus:
Als ik dan bijvoorbeeld dia "Over ons" op het scherm krijg, zou ik graag door middel van een macro "engels" naar de presentatie EN gaan en uiteindelijk terechtkomen in de dia "About".
Hoe pak ik dit het beste aan? Is het bijvoorbeeld mogelijk "OpenArgs" mee te sturen naar een andere presentatie en die op te vangen? Verder gaan met mijn huidig idee of het over een andere boeg gooien. Ik zou graag namelijk alles redelijk variabel willen houden...
Dank bij voorbaat!
Dus:
| NL | FR | EN |
| Thuis | Accueill | Home |
| Over ons | A propos nous | About |
| Contacteer ons | Contacter nous | Contact |
Als ik dan bijvoorbeeld dia "Over ons" op het scherm krijg, zou ik graag door middel van een macro "engels" naar de presentatie EN gaan en uiteindelijk terechtkomen in de dia "About".
Hoe pak ik dit het beste aan? Is het bijvoorbeeld mogelijk "OpenArgs" mee te sturen naar een andere presentatie en die op te vangen? Verder gaan met mijn huidig idee of het over een andere boeg gooien. Ik zou graag namelijk alles redelijk variabel willen houden...
Dank bij voorbaat!
[ Voor 4% gewijzigd door ZanomiX op 04-12-2008 18:28 ]