Externe geluidskaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023
Hoi,

Ik heb op dit moment nog een pc en een macbook thuis. Nu wil ik van mijn pc af wil en creeer hier een probleem namelijk mijn audio.

Ik heb op dit moment een 5.1 set die nu aangesloten is met 3 (analoge) kabels op een geluidskaart in mijn pc. Weet iemand een oplossing zodat ik alsnog mijn 5.1 set kan gebruiken als 5.1 maar dan op mijn macbook ?

Ik weet dat er externe geluidskaarten zijn maar wie weet een goede voor natuurlijk een niet al te hoge prijs?

Bvd,

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36

• Gh0sty
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2023
Thnx, ziet er veel belovend uit.

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:00
Ik heb ook de Griffin Firewave. Werkt echt prima. Zit gewoon met firewire aangesloten en heeft geen eigen netstroom nodig. Als je de nieuwe Macbook hebt dan kan het trouwens niet aangezien je wel Firewire nodig hebt. Met de nieuwe MBP heb je een verloopstukje van firewire 800 naar 400 nodig. Nadeel van de kaart is wel dat het in Windows niet werkt maar in OSX kunnen alle programma's er gewoon mee omgaan en heb ik ook 5.1 geluid in films (met VLC)

Via de Griffin website betaal je heel verzendkosten waardoor je, ondanks de aanbieding van 20 euro, nog op een hoge prijs uitkomt. Er is wel een winkel in Nederland die 'm kan importeren (naam ben ik even kwijt) maar dan ben je 80 euro kwijt. Ik heb 'm via ebay gekocht, inclusief verzendkosten was het iets van 40 euro en ik had 'm in 4 dagen tijd binnen uit New York.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je hier op GoT zoekt zijn er een aantal topics te vinden over dit onderwerp, zoals bijvoorbeeld surround uit de macbook en 5.1 Setje aansluiten op MacBook. Nog een topic over dit onderwerp lijkt me wat overdreven, dus deze gaat op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.