Hybrid CrossFireX 780G + extra vid kaart = shut down in 2d?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik ben een HTPCtje aan het samenstellen en ben aan het kijken naar een mATX bordje met 780G chipset. De onboard graphics van dit bord is voldoende om HD content af te spelen en een oud spelletje. Met een extra videokaart en Hybrid CrossfireX zouden de prestaties van de pc nog omhoog gekrikt moeten kunnen worden.

Om toch wat nieuwere spellen in de woonkamer te kunnen spelen zou ik er graag een videokaart a la HD4850 in willen zetten. Dit lijkt mij voor het gamen wel prima, maar voor de herrie (woonkamer!) en de energierekening niet echt top.

Zorgt die Hybrid CrossFireX er nou voor dat je extra videokaart uitgezet wordt in 2d? Ik weet dat die bij de chipset voor notebooks het geval is, maar weet iemand hier of dit ook voor de desktop pc's werkt?

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 15:24

Iska

In case of fire, use stairs!

Hybrid is volgens mij nooit echt wat geworden en in WIndows 7 word het zelfs niet eens meer ondersteund.. dus ik vind Hybrid over het algemeen al niet zo'n goede oplossing

-- All science is either physics or stamp collecting

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zorgt die Hybrid CrossFireX er nou voor dat je extra videokaart uitgezet wordt in 2d? Ik weet dat die bij de chipset voor notebooks het geval is, maar weet iemand hier of dit ook voor de desktop pc's werkt?
Dit staat op www.amd.com uitgebreid uitgelegd. Uit niets wijst dat je zelf op zoek gegaan bent voordat je deze topic opende. Doe dat maar alsnog, dit topic gaat wegens weinig inzet dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.