Toon posts:

A3 printer Epson of HP

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je de keuze hebt tussen de

Epson Stylus Photo 1270 A3+
en de
HP 1220C,

welke is dan de jouwe.
Graag ook reacties van mensen die al zo'n ding hebben. Ik wil 'm hoofdzakelijk gebruiken voor brochures.

PaCKo

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

In diverse tests tussen een HP en een Epson printer heb ik al meerdere malen gelezen dat de Epsons beter zijn in het printen van Plaatjes. De HP's zijn beter (sneller) met tekst.

Dus als je hem voornamelijk voor grafische toepassingen gaat gebruiken zou ik de epson nemen.

Verwijderd

HP 1220C, ik heb zo'n ding op mijn werk en de sheet feed was al na een paar maanden kapot en hij vreet papier, die lade is gewoon klote.

Ik heb geen ervaring met de Epson...

Ik denk dat de keuze nu makkelijker word.

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 12:50

BS

Ik heb hier de 1220 staan die echt heel mooi print.
In plaatjes opzicht wint deze printer het van mijn Epson 740(scherper en in kleur is het gelijk).

Tekst zal ook wel niet echt veel uitmaken.

Verwijderd

Ik ken ze beide niet maar mijn ervaringen met HP zijn beter. (noop je hebt niet veel aan deze reactie)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

hmm...elke keer als ik hier een vraag zie over printers gaat het weer over epson en hp. En altijd ongeveer de helft die zegt: hp, en de andere helft: epson.

Ik zag laatst van de consumentenbond een testje, kwamen ze ook beide goed uit, alleen de epson was goedkoper in het gebruik (inkt).

Je moet gewoon ff kijken voor welke printer je alternatieve cartridges kan krijgen..(pelikan is geloof ik best goed met namaak inkt).
diegene die hierin het beste is, is denk ik jou keus.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik denk dat ik de Epson ga kopen.

Meningen die mij zullen doen twijfelen zijn nog zeer welkom.

PaCKo
Pagina: 1