Gaming Laptop, teveel opties!

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01 21:50
Goededag!

Ik ben op zoek naar een zogenoemd gaming laptop. Ik heb al op verschillende websites gekeken, zoals Alienware, XXODD, Dell, Zepto.

Ik zou het niet meer weten! Alienware en Dell ziet er mooi uit, maar dan naar het geheugen gekeken DDR2 667, en dan 137 euro voor 1 gig meer betalen, terwijl XXODD weer 2 gig DDR3 aanbied, maar daar lees ik weer twijfelachtige reacties van hoe de kwaliteit is. Zoveeeel opties.

Ik ben zoiezo opzoek naar een 17 inch beeldscherm, accuduur maakt mij niet uit, is vrijwel altijd een stopcontact in de buurt. Mag ook wel een mooi uiterlijk hebben. Mijn budget is zo rond de 1500 euro.

Alvast bedankt!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil niet vervelend zijn, maar zie b.v. dit topic, en dan met name de laatste reactie.
school/gaming laptop, hulp gevraagd.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-01 22:32
Koop een Dell of Alienware ivm de kortingbonnen en neem er lekker een bal (2 - 3 jaar @home ofzo) garantie op.

Overigens kun je beter voor een gaming PC gaan dan een gaming laptop, maar dat terzijde ;)

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

Dit topic gaat zeker weten op slot; je zult echt zelf wat gedetailleerder te werk moeten gaan, dus maak een lijst met alle eisen die je stelt, en ga op zoek (via de Pricewatch).

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk dat 17" voor dat budget vrij moeilijk wordt. Toch vond ik het volgende (ik ben namelijk naar hetzelfde op zoek, maar dan met een 15" of 16" scherm) op de XXODD website:
XXODD XNi860tu 15"

Intel Core 2 Duo P8400 (2,26GHz, 1066Mhz, 3MB)
nVidia GeForce 9800m GS 1GB GDDR3
4GB DDR3 1066MHz geheugen (2x 2GB)
320GB SATA harde schijf 7200RPM (16MB cache)
DVD-CD +/- brander
Intel 5100AGN 300Mbps WLAN (2 antennes)
2 jaar carry-in garantie
Dit alles voor 1524 euro. Valt mee toch?

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01 21:50
Zelf vind ik PC ook nog steeds beter dan een laptop. Reden is me werk, zit vaak in het buitenland, en dan in het hotel een spelletje doen, is heerlijk, dus vandaar.

Ja inderdaad, XXODD, maar de topic met Ervaringen XXODD, zie ik toch veel problemen tevoorschijn komen. Weet niet of deze al merendeels zijn opgelost?

Ja ik kan wel een lijst maken met wat ik wil, dat weet ik ook wel. Maar wat ik niet wil is binnen een week met problemen zitten, daarom dat ik het aan jullie vraag, ik ga ervan uit dat jullie meer weten dan ik kwa producent en kwaliteit.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.