Toon posts:

Audio/Home Cinema

Pagina: 1
Acties:
  • 3.448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben bezig met de aankoop van een nieuwe audio-set, die voor zowel muziek als Home Cinema doeleinden gebruikt zal gaan worden.

Nu heb ik qua versterker m’n keuze laten vallen op de Marantz SR6003 (valt mooi in het budget van € 1000,--) (kleine twijfel is de SR7002 i.v.m. de extra HDMI ingang)

Als boxen set wil ik 2 zuilspeakers gaan combineren met 3 kleinere speakers en een subwoofer.

Voor de zuil speakers komen voor mij in aanmerking
- Tannoy Revolution Signature DC4 T
- LINN Komponent 110

Deze wil ik gaan combineren met 3 speakers van Tannoy Revolution Signature DC4 of de Linn Komponent 106. (voor de surround/cinema ervaring)

Als Subwoofer heb ik de Alumni 9 van Mordaunt Short in gedachten, maar daar ben ik nog niet voldoende uit . (Heb ongeveer € 300,-- budget voor de sub en voor dat bedrag is er best veel keus)

Aangezien ik wel gebonden ben aan een budget, kwam bij mij de vraag op of het goed is om 2 speakermerken te combineren.
De LINN Komponent 106 zijn p.s. immers € 300,-- goedkoper dan de Tannoy Revolution Signature DC4. (eventuele besparing van € 900,--)

Kortom….is het te doen of juist af te raden om meerdere speakermerken te combineren en wat vinden jullie van de merkkeuze ?

Groetjes
Maro79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Ach, het kan wel. Hetgene waar je alleen rekening mee moet houden is dat je surround-beeld niet helemaal gebalanceerd is: als jij die Linn speakers achter zet met die Tannoy's voor dan klinkt achter qua klankkarakter natuurlijk anders en dat kan ten koste van van de coherentie in het surroundbeeld. Aan de andere kant, akoestiek kan op deze manier ook al verschillen laten horen bij dezelfde speaker op verschillende posities.

Maar waarom pak je niet de Revolution DC4 als rears en een DC4 Signature LCR als center of alles behalve de fronts geen signature of juist wel?

Edit: wat ik zo snel ff kan vinden qua prijzen zou ik zelf het volgende doen (mits het verschil in klankkarakter tussen de wel- en niet-signature niet te groot is)
Front: Signature DC4 T
Center: Signature DC4 LCR
Rear: DC4

Als je nu wat geld overhoud tov je eerder plan qua speakers omdat je achter geen signature hebt, dan zou ik nog 100-200e bij je sub leggen.

Edit: Als je snel bent...zie nergens staan dat het een prijs per stuk is.

[ Voor 37% gewijzigd door JT op 04-12-2008 12:50 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:01
Misschien licht off-topic, maar wat betreft je keuze voor receiver:
je zegt nog te twijfelen over de SR-7002 versus SR-6003. De SR-xxx3 lijn van Marantz hebben een nogal eigen uiterlijk waar imo alleen andere Marantz apparatuur bij past. Ben je van plan om Marantz apparatuur erop aan te sluiten of heb/wil je al andere merken?
In het laatste geval lijkt me de SR-7002 door het terughoudendere design een veiligere keus. Bovendien is het toch een (hoewel oudere) hogere serie. Waarschijnlijk zitten daar ook iets betere componenten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de adviezen....

@ JT

Jouw voorstel lijkt me een prima opzet, maar volgens mij kom ik dan buiten m'n budget.... door de (denk ik) vrij dure centerspeaker....
Ik weet niet wat het verschil in specs is tussen de Signature en de gewone serie....(ff nakijken dus en mogelijk beluisteren).

Wat de subwoofer betreft....dat zou mogelijk een REL Quake kunnen worden (wordt me aangeboden als duurder alternatief) maar daarover lees ik wisselende ervaringen... Ik lees bijv wel goede dingen over Polk audio subs....

@ Mac1987 Neehoor, je hebt zeker een punt. Mij gaat het echter voornamelijk om de specs, maar design zal wel een beetje bij bij een (nog aan te schaffen) Blu Ray speler....van mogelijk een ander merk...

Gr.
Maro79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 21:54:
Bedankt voor de adviezen....

@ JT

Jouw voorstel lijkt me een prima opzet, maar volgens mij kom ik dan buiten m'n budget.... door de (denk ik) vrij dure centerspeaker....
Ik weet niet wat het verschil in specs is tussen de Signature en de gewone serie....(ff nakijken dus en mogelijk beluisteren).

Wat de subwoofer betreft....dat zou mogelijk een REL Quake kunnen worden (wordt me aangeboden als duurder alternatief) maar daarover lees ik wisselende ervaringen... Ik lees bijv wel goede dingen over Polk audio subs....
Geef je budget dan eens en wat die speakers kosten hier in NL. Waar koop je het, kunnen die geen package deal maken met korting? Toch een aardig bedrag wat je eraan uitgeeft...en een Quake...tja, leuk subje hoor, m'n pa heeft hem ook. Maar vergeleken met de rest van je setup....no wai :P Er loopt hier een draadje over SVS subs, misschien dat die wat leuks voor je hebben. Of een Yamaha YST2 SW300 ofzo. Ik denk dat een Quake hard tekort gaat komen bij het wat ruigere home theater werk. Of je moet niet zo een grote huiskamer hebben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info JT,

Mijn budget was oorspronkelijk iets van 2500 euro (Bose V30 set), maar al gauw bleek dat dit eigenlijk niet voldoende was voor wat ik wilde...
Zeker niet toen ik besloot om voor 2 zuilspeakers te gaan...

Zoals het er nu uitziet zou ik ongeveer 5000 euro kwijt zijn... aan een versterker (Marantz SR 6003 1000 euro) 2 zuilen van Tannoy (uit m'n hoofd 732 euro p.s.) en 3 x een kleinere (uit m'n hoofd 600 euro p.s.). Om eerlijk te zijn weet ik niet meer of dit over de signature versie ging of niet....maar volgens mij wel....

doelstelling was om 1 van de kleintjes als center te gebruiken...

Daarnaast dan een sub.... mijn woonkamer is niet zo groot dus ik verwacht dat ik niet zo'n krachtige sub nodig heb als die Yamaha. Ik zal even de draad over de SVS subs lezen....misschien is dat iets inderdaad.

Wat m'n budget betreft.....ik heb 5000 euro als absolute grens ingesteld, meer wil ik er niet aan uitgeven...
(En het allerliefst zie ik dit incl. bekabeling....)

Groetjes
Maro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik zou gewoon eens kijken hoe je uit komt, ff bellen voor prijzen. Als die kleintjes magnetisch afgeschermd zijn dan kan je die als center gebruiken. Of als je een LCD tv hebt natuurlijk :P En dan zou ik gewoon de niet-signature nemen, scheelt volgens mij redelijk wat geld. Dan ga je toch uit komen? Ook nog naar dat linkje van mij gekeken?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:11:
Ik zou gewoon eens kijken hoe je uit komt, ff bellen voor prijzen. Als die kleintjes magnetisch afgeschermd zijn dan kan je die als center gebruiken. Of als je een LCD tv hebt natuurlijk :P En dan zou ik gewoon de niet-signature nemen, scheelt volgens mij redelijk wat geld. Dan ga je toch uit komen? Ook nog naar dat linkje van mij gekeken?
Waarom moet de center magnetisch afgeschermd zijn eigenlijk en wat heefgt dit te maken met een LCD tv ?

Ik ga wel eens even bellen voor de prijzen.... en ik heb je linkje gezien, maar dat vind ik toch een beetje riskant....

Groetjes
Maro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:40
omdat de center luidspreker anders effect kan hebben op een beeldbuis tv. Door de magnetische afscherming niet. En aangezien een lcd tv geen beeldbuis heeft ...

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien idee om de topic titel aan te passen naar Audio/Home Cinema met budget 5000 euro.
Ik denk dat dit aantrekkelijker is voor andere mensen met dezelfde eisen/wensen/budget... my 2 cents :)

Ik zou als tip willen meegeven: Bezuinig niet op je center speaker. Dat is bij velen het sluitstuk van het budget maar is velen malen belangrijker dan je surrounds imo.

Er is niets zo vervelend als slechte dialogen.. dat je surround iets anders klinken qua klank is minder erg :)

Qua sub: je wilt een sub die je zuilen gaan ontlasten in het laag - mid laag voor home cinema en die je LFE kanaal goed kan weergeven (10??-120hz) Voor 300 euro zit je net in een prijsklasse waarvoor je niet veel geluid/waarde toevoegd gezien de prijsklasse van je fronts/receiver :)

Het laag in muziek is "anders" tenzij je graag naar orgelmuziek luistert. Dit laag zit rond de 30-50 hz en heb je een minder eisende sub nodig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Besparen? Ik zou een boekenplank luidspreker uit die serie echt geen besparen willen noemen ;) Enige wat de center meer heeft is een extra woofertje. Zie niet in waarom je die nodig zou hebben, maar allicht dat het is omdat het een LCR speaker is.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag nog even contact gehad met de zaak waar ik mijn set zal aanschaffen....

Wat de Marantz SR7002 versterker betreft....die is weer 400 euro duurder dan de SR6003...namelijk 1400 euro

Wat de prijzen van de Tannoy boxen betreft.....ik ga netjes onder de 5000 kunnen blijven...

Met een Tannoy Signature DC4 set (2 staanders, 2 kleintjes & center) kom ik op bijna 4200 euro....
Hierin reken ik nog geen sub in mee...

De DC6 Signature serie compleet (excl. sub) kost me 5000 euro en is me dus te duur...

De Tannoy Signature DC4 serie laat een mooie (budget) ruimte over voor een goede subwoofer & alle bekabeling...

Groetjes
Maro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Ik zou even met die winkel onderhandelen over de SR7002. De SR8002 (weer een stap beter) is bij Mediamarkt en op diverse andere plaatsen ook €1400 en meestal rekent Mediamarkt gewoon de adviesprijs bij semi high-end receivers. €1400 was de adviesprijs bij introductie van de SR7002 en er is al een nieuwe serie uit, hoewel er nog geen echte opvolger is. Mijns inziens is de prijs die zij en sommige andere winkels vragen dan ook niet realistisch meer op dit moment. Als je even onderhandelt kunnen ze je vast wel wat korting geven op de receiver of op de totale set als je voor deze receiver kiest. Als ze die prijs aanhouden zou ik de hele set daar kopen op de receiver na en dan ergens voor €1000 (diverse echte offline winkels hebben die prijs) de SR7002 of voor €1400 de SR8002 halen. Service moet wat waard zijn, maar geen 40% van de prijs.

Zie voor goedkopere winkels o.a. :
http://www.iear.nl/produc...Kieskeurig&utm_medium=cpc
http://www.hofma.nl/aanbi...nbiedingen.details&id=175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wil die knakker helemaal geen korting geven op een complete set?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) Nee, ik koop extreem budget voor wat deze zaak allemaal verkoopt...

De SR6003 is voor mij echt krachtig genoeg en ik vind het prettig dat deze een USB poort heeft...

Gr
Maro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 00:11
Verwijderd schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 22:59:
Heb vandaag nog even contact gehad met de zaak waar ik mijn set zal aanschaffen....

Wat de Marantz SR7002 versterker betreft....die is weer 400 euro duurder dan de SR6003...namelijk 1400 euro
Ik zou gelijk keihard gillend wegrennen bij die winkel, want je weet dat je achterlijke prijzen betaalt. De Marantz SR7002 is 949 euro bij Correct in Rotterdam. Als ze voor de receiver al zulke idiote prijzen rekenen, dan wil ik niet weten hoeveel je daar teveel gaat betalen voor je luidsprekers. Wellicht dat je de Linn zo mooi vind dat je persé die wilt, maar dan ben je aangewezen op de paar leveranciers (van dit soort) die gek gestoorde achterlijk hoge winstmarges rekenen. In dat geval zou ik toch echt een wat beter verkrijgbaar iets zoals bijvoorbeeld de Monitor Audio radius serie een kans geven.

Verder vraag ik mij af of iemand met zo'n winkel na nog een half jaartje kredietkrisis nóg niet bereid is om korting te geven. Verder denk ik zoals een aantal voorgangers dat als puntje bij paaltje komt de SR7002 een betere receiver is, en dan kijk ik niet alleen naar vermogen.

[ Voor 19% gewijzigd door PHiXioN op 07-12-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 22:15:
:) Nee, ik koop extreem budget voor wat deze zaak allemaal verkoopt...

De SR6003 is voor mij echt krachtig genoeg en ik vind het prettig dat deze een USB poort heeft...

Gr
Maro
Ok, maar ik snap nog niet dat die zaak 0,0 korting geeft. Als ik voor meer dan 4000 euro of zelfs 5k euro spul kom halen en ze bieden me geen korting of iets extra´s dan zou ik snel weg zijn. Tenzij ze erg goedkoop zijn maar ook dat lijkt niet het geval te zijn gezien de prijs van de SR7002.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Overigens is de SR-7001 bij Correct €599 en de SR8002 €1299.
Kun je óf €400 besparen en een kwalitatief betere receiver hebben, óf voor €300 meer een 2 klasses betere receiver kopen. Met de korting die je bij een andere zaak wel op de rest van de set krijgt kun je de meerprijs van de SR8002 betalen (overigens zegt het genoeg dat de SR8002 bij Correct €100 goedkoper is dan de SR7002 bij jouw zaak).
Met de SR6003 kun je ook prima vooruit, maar de enige meerwaarde is een usb-poort (in de praktijk gebruikt bijna niemand die voor zover ik weet), een scaler en HD-audio (t.o.v. de SR7001, de SRxxx2 hebben ook HD-audio). Wil je deze opties per se hebben, dan kun je inderdaad prima de SR6003 nemen. Heb je ze niet echt nodig, dan zou ik echt even naar de oudere series kijken. Helemaal als je bijv. een PS3 of andere Blu-Ray speler hebt met ingebouwde scaler en HD-audio decoders is de SR7001 voor €599 een erg mooie receiver voor erg weinig geld.
Maar los van de vraag welke receiver je koopt: ik zou het behoorlijk beledigend vinden als ik geen korting krijg omdat mijn set te goedkoop is (€5000 8)7 ).
Ik zou dan echt alleen de componenten die je nergens anders kunt vinden nog daar kopen en voor de rest naar Stassen/Hobo/Correct of plaatselijke speciaalzaak gaan.
Bij de speciaalzaak waar ik kwam (verhuist i.v.m. tuig voor de deur en toen failliet gegaan) kreeg ik als vaste klant (na tweede aankoop) al korting op achterspeakers van €180 p.s. Ik heb vervolgens bijna mijn hele set daar gekocht (helaas waren ze failliet voor ik ging upgraden).

SR7001 (zwart) voor €599
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=317687

SR8002 (zwart of zilver) voor €1299
http://www.correct.nl/zoekart.php?ZOEKNAAM=sr8002

[ Voor 18% gewijzigd door mac1987 op 08-12-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie hebben gelijk, maar de upscaler die in de SR6003 zit vind ik voor de komende tijd een aanwinst...
Ik wil eigenlijk pas een Blu ray speler gaan kopen op het moment dat deze de mogelijkheid heeft op te nemen.....en niet te duur is...

Voor wat m'n budget betreft....ik houd zo meer budgetruimte voor een goede subwoofer en moet ook nog op zoek naar een mooie nieuwe LCD tv en derhalve is een besparing mooi meegenomen....

Gr.
Maro

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Des te meer reden om korting te eisen.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:35:
[...]
en een Quake...tja, leuk subje hoor, m'n pa heeft hem ook. Maar vergeleken met de rest van je setup....no wai :P Er loopt hier een draadje over SVS subs, misschien dat die wat leuks voor je hebben. Of een Yamaha YST2 SW300 ofzo. Ik denk dat een Quake hard tekort gaat komen bij het wat ruigere home theater werk. Of je moet niet zo een grote huiskamer hebben.
Ik heb de draad van SVS eens gelezen en naar de subs gekeken....erg mooi....zo'n cylinder sub
Maar zover ik heb begrepen kun je ze nergens in de winkel krijgen...
Ik zag er staan (site) van meer dan een meter hoog (46 inch ?) en eentje van 35 inch....
http://www.svsound.com/products-sub-cyl-pc12_nsd.cfm

Maar ik heb echt weinig kaas gegeten van die subs en weet ook niet waar ik goed aan zal doen...

Groetjes
Maro79

• mac1987
Ik denk dat elke SVS sub wel een behoorlijk acceptabele kwaliteit zal bieden. Je kunt afhankelijk van de grote van je ruimte en je eisen qua grootte, prijs, uiterlijk en kwaliteit uit de subs kiezen. Er zijn diverse mensen met SVS subs hier dus waarschijnlijk kunnen ze je wel een stukje op weg helpen.

P.s. Elke keer groeten staat wel netjes, maar heeft op een forum weinig nut, aangezien iedereen dan elke keer exact hetzelfde zinnetje aan het eind van zijn post zou moeten zetten. We doen dus net alsof iedereen dat wel doet, maar we doen het niet ;)

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 00:11
mac1987 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 19:35:
Ik denk dat elke SVS sub wel een behoorlijk acceptabele kwaliteit zal bieden. Je kunt afhankelijk van de grote van je ruimte en je eisen qua grootte, prijs, uiterlijk en kwaliteit uit de subs kiezen. Er zijn diverse mensen met SVS subs hier dus waarschijnlijk kunnen ze je wel een stukje op weg helpen.

P.s. Elke keer groeten staat wel netjes, maar heeft op een forum weinig nut, aangezien iedereen dan elke keer exact hetzelfde zinnetje aan het eind van zijn post zou moeten zetten. We doen dus net alsof iedereen dat wel doet, maar we doen het niet ;)
Sterker nog, het staat zelfs in de forumregels dat we elkaar niet de groeten doen.

Kusjes -xxxx-

Henk

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

ik zou even wachten met de aankoop van een sub.
als je dadelijk een setje heb gekocht luister eerst eens hier naar, mis je laag kan je altijd nog een sub kopen.
hoe groot is de kamer waar de set komt te spelen ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X Excuses excuses.....geen groetjes meer van mij....(is macht der gewoonte op andere fora waar ik zit.)
Was het niet tegengekomen in de regels, maar goed....was dan ook gefixeerd op het stukje "welke vragen niet te stellen" ;)

@ chario2 : goed plan....denk dat het sowieso niet zo verstandig is om iets aan te schaffen als ik het niet zeker weet....

Mijn woonkamer is ongeveer 35m2 in de vorm van een rechthoek ( 8 m bij iets meer dan 4 m)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n aanschaf inmiddels voltooid...

Marantz SR6003 icm 4 Tannoy DCT 4 (revolution) , een DC 4 LCR en een Tannoy subwoofer...
Klinkt echt prachtig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Mooie set, veel plezier ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Pics? :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn idd wel benieuwd naar een afbeelding :) Overgens waar heb je uiteindelijk de set gehaald en voor welke (kortings) prijs
Zelf gaat mijn interesse op dit moment uit naar de Bose V30 waarom ben jij van die keuse afgestapt? En waar heb jij het setje voor 2500 gezien...? In ieder geval veel luisterplezier toegewenst met je nieuwe sound system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Ik denk omdat hij er ook muziek op wil luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muziek...en dat kan niet met de bose set? Hmz.. T'Vervelende voor mij is ook dat ik geen 4 grote speakers kwijt kan helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
Nou ja, dat hangt af van welke eisen je stelt. Je kan best een stukje achtergrondmuziek opzetten, maar voor €2500+ en €3500 adviesprijs is muziek niet hun sterkste punt. Dat is helaas een compromis dat je altijd zult moeten sluiten wil je kleine 'onzichtbare' speakers met een 'indrukwekkend' ruimtelijk geluid.
Opzich sluit je bij kleine speakers altijd al een compromis op het gebied van laag/mid-laag en bij Bose is dat op muziekgebied nog iets erger omdat ze proberen de speakers 'groot' te laten klinken door de midlaag- en hoge tonen een boost te geven. Sommige mensen houden van dit geluid bij films omdat het 'indrukwekkend' klinkt en als jij onder die mensen valt is Bose misschien de goede keus voor jou. Maar van een natuurgetrouwe muziekweergave is dan echt geen sprake meer.
Wil je die wel dan ben je een stuk beter uit met zo'n Marantz receiver met volwassen Tannoy speakers of iets vergelijkbaars.

p.s. Wil je kleine speakers die wat beter dan gemiddeld zijn in muziekweergave, kijk dan eens naar Kef en Bowers&Wilkins bijv. Het is een veelgemaakte fout dat mensen denken dat Bose de enige is die zich bezig houdt met kleine speakers.

[ Voor 19% gewijzigd door mac1987 op 16-01-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wat foto's posten op het moment dat alles helemaal netjes in een nieuw audiomeubel staat :)
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:54:
We zijn idd wel benieuwd naar een afbeelding :) Overgens waar heb je uiteindelijk de set gehaald en voor welke (kortings) prijs
Zelf gaat mijn interesse op dit moment uit naar de Bose V30 waarom ben jij van die keuse afgestapt? En waar heb jij het setje voor 2500 gezien...? In ieder geval veel luisterplezier toegewenst met je nieuwe sound system.
Ik ben van de keuze van Bose afgestapt toen ik de mogelijkheid kreeg om in een zaak beide te luisteren met dezelfde muziek dvd.... de versterker met gewone boxen gaf een veel warmer geluid en toen heb ik m'n keuze gemaakt.
Daarnaast wil het oog ook iets....ipv van kleine (aan de muur) opgehangen doosjes heb ik nu 4 mooie zuilen staan....en dat vind ik veel mooier.
Volgens mij heb ik trouwens van de Bose V30 set gewoon de prijs opgezocht....

Wat de prijs betreft...ik kwam uit op bijna 4800 euro....De korting die ik heb gehad was de meerprijs van 2 zuiltjes ipv 2 gewone boxen.....dat betekende 230 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:39:
[...]

Ik zal wat foto's posten op het moment dat alles helemaal netjes in een nieuw audiomeubel staat :)
Beetje laat, maar ga je die pics nog plaatsen? :P

Zelf heb ik als fronts de Tannoy Revolution Signature DC6 staan en als rears moet ik de Signature DC4's nog aansluiten die ik heb.

Ben aan het onderhandelen voor de DC4LCR en met mijn BK XXLS400FF subwoofer erbij is mijn set dan eindelijk compleet. Foto's staan in het show je audio topic hier op tweakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:39

FeaR

In GoT we trust

TS is sinds april 2009 niet meer op het forum geweest. Die foto's zullen er denk ik dan ook niet meer gaan komen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.