Via een Getelementsbytag name functie probeer ik specifieke informatie van een website te halen.
Hier hebben we overigens ook toestemming voor.
Het probleem is dat zodra ik variable in ga vullen in de functie dat er dan niets gevonden wordt. Terwijl als ik het statisch invoer het wel werkt.
Om regel 20 gaat het dus.
Zodra ik daar de variable invul geeft het niets terug.
De variable zelf zijn wel oke.
Zoals je ziet print ik ze later uit en dan krijg ik gewoon waardes terug.
Even een stukje code
Ik heb verschillende manieren geprobeerd om de variable in te vullen met quotes, zonder etc
Iemand misschien een tip want ik loop er echt op vast
Hier hebben we overigens ook toestemming voor.
Het probleem is dat zodra ik variable in ga vullen in de functie dat er dan niets gevonden wordt. Terwijl als ik het statisch invoer het wel werkt.
Om regel 20 gaat het dus.
Zodra ik daar de variable invul geeft het niets terug.
De variable zelf zijn wel oke.
Zoals je ziet print ik ze later uit en dan krijg ik gewoon waardes terug.
Even een stukje code
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| while ($scanlinks = mysql_fetch_array($result)){ $site = parse_url($scanlinks[site]); //print "Site $scanlinks[site]\n"; $sql2 = "SELECT spiderhtmltag, spiderhoeveelstehtmltag from spider2 where site like '%" . $site[host] . "'"; $result2 = mysql_query("$sql2"); $htmltags = mysql_fetch_array($result2); $load = new DOMDocument; $load->loadHTMLFile("$scanlinks[url]"); print "$scanlinks[url]\n"; $omschrijving = $load->getElementsByTagName('" .$htmltags[0]."')->item("$htmltags[1]")->textContent; //$omschrijving = $load->getElementsByTagName('td')->item(64)->textContent; print "$htmltags[0] $htmltags[1]\n"; [b]De regel hieronder print dus alleen maar OMSCHRIJVING[/b] print"OMSCHRIJVING $omschrijving\n"; if(empty($omschrijving)){ //print "Removed dead entry at link $scanlinks[url]\n"; $dodelinks++; } } //while ($links = mysql_fetch_row($result)){ print "Removed $dodelinks dead entries\n"; |
Ik heb verschillende manieren geprobeerd om de variable in te vullen met quotes, zonder etc
Iemand misschien een tip want ik loop er echt op vast
[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 04-12-2008 11:58 . Reden: Code tags (=php) toegevoegd... ]
20 jaar, en wat had ik bereikt?