Deze mail ontving ik op 2 december j.l.:
Ik trof dit bericht niet aan in het grote Voip topic, vandaar even een nieuwe.
Voor mij zelf is dit ideaal, aangezien ik pas in mei 2009 van mijn veels te dure (8 mbit + voip voor €90/maand) abonnement af kon, terwijl ik verleden week op het glasnetwerk ben aangesloten.
Zijn er hier meer mensen die op gaan zeggen?
Ik zelf weet niet of KPN nu wel zo slim bezig is. Landelijk poppen de glasvezelnetwerken uit de grond en volgens mij zijn ze met de prijsaanpassing van Digitenne ook redelijk wat klanten kwijt geraakt.
Klik voor webversieGeachte heer/mevrouw,
Middels deze e-mail willen we u informeren over een wijziging in de tarieven per 1 januari 2009 voor uw InternetPlusBellen abonnement.
Eénmalig verhuistarief
KPN wijzigt het éénmalige verhuistarief voor InternetPlusBellen.
Soort Tarief
Verhuistarief InternetPlusBellen € 44,-
Gesprekstarieven binnenland
Voor gesprekken binnen Nederland betaalt u de volgende tarieven:
Soort Tarief
Starttarief naar vaste en mobiele nummers in Nederland € 0,05 per gesprek
Bellen naar vaste nummers € 0,035 per minuut
Bellen naar mobiele nummers € 0,17 per minuut
De prijzen van de verschillende voordeelopties blijven ongewijzigd.
Soort Tarief
BelOnbeperkt Weekend en Avond: Onbeperkt bellen naar vaste telefoonnummers ma-vrij 19.00-08.00u en in het weekend* € 2,50
BelOnbeperkt Altijd: Altijd onbeperkt bellen naar vaste telefoonnummers* € 10,-
* Exclusief de kosten voor het bellen naar mobiele nummers en 112, 118, 06760, 08/900 en 084/087 nummers.
Gesprekstarieven buitenland
KPN maakt onderscheid tussen een vijftal geografische landengroepen. Iedere landengroep heeft zijn eigen tarief, maar het starttarief is voor alle landengroepen gelijk.
Bestemming Tarief
Starttarief € 0,10 per gesprek
Noordwest-Europa en Noord-Amerika € 0,05 per minuut
Midden- en Zuid-Europa en Australië en Nieuw Zeeland € 0,10 per minuut
Oost-Europa, Israël, Turkije en het Verre Oosten € 0,25 per minuut
Nederlandse Antillen, Brazilië en Noord- en Zuid-Afrika € 0,40 per minuut
Overige landen* € 0,70 per minuut
*Daarnaast is er nog een aantal uitzonderingen. Een exact overzicht van alle landen, kunt u hier vinden.
Mocht u zich niet kunnen vinden in deze wijziging, dan staat het u vrij uw InternetPlusBellen abonnement tot 1 januari 2009 kosteloos op te zeggen.We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jacob Middeldorp
Directeur Klantcontact
Ik trof dit bericht niet aan in het grote Voip topic, vandaar even een nieuwe.
Voor mij zelf is dit ideaal, aangezien ik pas in mei 2009 van mijn veels te dure (8 mbit + voip voor €90/maand) abonnement af kon, terwijl ik verleden week op het glasnetwerk ben aangesloten.
Zijn er hier meer mensen die op gaan zeggen?
Ik zelf weet niet of KPN nu wel zo slim bezig is. Landelijk poppen de glasvezelnetwerken uit de grond en volgens mij zijn ze met de prijsaanpassing van Digitenne ook redelijk wat klanten kwijt geraakt.