Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraagje voeding nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Hallo mensen,

Ik heb vandaag een nieuwe grafische kaart aangeschaft, en wel een Nvidia Geforce 9600GTX+. Ik had hiervoor een 8600GTS. Probleem is nu, de 8600 had één extra 6 pins connector om de grafische kaart van extra stroom te voorzien, de 9600 heeft er twee!

Ik ben een beetje huiverig om aan de stroomverdeling in mijn bak te gaan zitten, omdat dit iets is waar ik geen verstand van heb. Kan iemand een beetje uitleggen waar ik bijvoorbeeld het beste een kabel in tweeën kan splitsen, welke kabel ik het beste kan splitsen, en heeft iemand nog tips o.i.d?

Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in Welke voeding heb ik nodig? Deel 20, daar staat veel voedingen informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
Die opmerking verwachte ik al wel een beetje, ik heb er al doorheen gekeken, er staat veel over de connectoren en wat voor'n voeding ik uit zou kunnen kiezen, maar dat heb ik allemaal al... de vraag is alleen, hoe verander ik die kabels?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_Buran_ schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:09:
Die opmerking verwachte ik al wel een beetje, ik heb er al doorheen gekeken, er staat veel over de connectoren en wat voor'n voeding ik uit zou kunnen kiezen, maar dat heb ik allemaal al... de vraag is alleen, hoe verander ik die kabels?
Als je nu eens begint met zeggen welk merk en type voeding je hebt? Het is de vraag of het wel verstandig is om zelf met je voeding te gaan klooien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 20

Als je daar niets kunt met de vraag mag je minimaal duidelijk maken waarom. Je linkt niet naar dat topic, geeft geen specs en geeft bovenal niet aan waar je zelf allemaal gezocht hebt voor je een topic opent. Dus voldoet dit topic niet aan de eisen die we stellen qua eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.