Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe check ik of ik een TV-in kaart heb?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik heb een ASUS G50v (Gaming)laptop (in Amerika gekocht) met Vista 64bit. Hierop zit een mooi plugje voor een TV-in mogelijkheid. Maar ik vraag me af of er achter dat plugje ook echt de hardware aanwezig is. Hoe zou ik dit terug kunnen vinden in bijvoorbeeld aparaatbeheer? Onder welke categorie valt zoiets en hoe heet het?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Even de specificaties opzoeken misschien?

USB 2.0
Aantal USB-poorten 4
VGA ja
DVI nee
TV-out Ja, S-video
HDMI-out ja
RJ45 Ethernet 10/100/1000 LAN
RJ11 Modem ja
IEEE 1394 FireWire ja
e-SATA ja
PS/2 nee
Seriëel nee
Parallel nee
S/PDIF ja
TV-tuner nee
ExpressCard-slot 54
PCMCIA-slot nee

ARME AOW’er

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:03
Je hebt het toch niet over dat gele tulp-plugje voor TV-out?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het algemeen beleid #topicplaatsen

Ik mis hier een beetje de eigen inzet die we van je verwachten voordat je een topic opent, bovendien heb je ook weinig moeite in een goede topicstart gestoken :o

- je zegt een "plugje voor een TV-in mogelijkheid" te hebben maar geeft niet aan wat voor plug dat dan exact is, wat voor teken of opschrift er evt bij staat.
- laptops hebben manuals. Wat zegt de manual over dat "plugje"?
- als je je een beetje verdiept in TV-in (bijvoorbeeld reviews van TV-in kaarten lezen) kom je erachter hoe zo'n ding er in je OS uitziet, en welke specs zo'n ding heeft. Het ziet er niet naar uit dat je dat gedaan hebt. Begin daar eens mee.

En tenslotte is Overige Hardware ook geen dumpbak. Vragen over LCD, Plasma, Projectie & Recording (want abstract gezien is dat exact wat een TV-in doet) horen daar en niet hier. Maar ook daar geldt het algemeen beleid en verwachten we dus degelijke eigen inzet en als je daar niet uitkomt een uitgebreide, duidelijke topicstart. Dus verplaatsen heeft geen zin - dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.