Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sorry als ik dit in het verkeerde forum plaats.

Ik heb reeds een DVD recorder gekocht op HME voor maar 100 euro.
Maar als ik hem thuis aan wil sluiten pikt hij geen kanalen op van Tele2 omdat Tele2 geen analoog TV heeft.

Weet iemand welk kabeltje ik nodig heb om hem aan mijn Tele2 decoder kan hangen?
Er zit namelijk wel een DIGITAL OUT ingang op de recorder.

Ik heb achter op mijn decoder nog 1 SCART aansluiting vrij (de 1e gaat naar de TV) en 3 tulp stekkers (rood, wit en geel)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kan nu niks met mijn recorder.

Groeten,
Pim

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ook bij mij is de glazen bol helaas gevallen, maar welk merk recorder heb je gekocht? Misschien wel belangrijk om te weten?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-12 23:12

mace

Sapere Aude

Beetje simpel vraagje.

Je moet de dvd recorder aansluiten via scart op je tele2 decoder.

Dit betekent dus wel dat je niet iets kan kijken en iets anders opnemen tegelijk, hier is geen oplossing voor behalve dan een tweede decoder nemen ofzo. Dus alleen maar opnemen waar je naar kijkt.

Ook moet je handmatig de decoder op de goede zender zetten om op te nemen, dit gaat niet vanzelf.

En welke gedachtenkronkel maak je als je denkt dat een "DIGITAL OUT" een ingang is. Het woord OUT lijkt me vrij duidelijk. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door mace op 03-12-2008 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
GGS_206 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:12:
Ook bij mij is de glazen bol helaas gevallen, maar welk merk recorder heb je gekocht? Misschien wel belangrijk om te weten?
Opera ;)
mace schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:12:
Beetje simpel vraagje.

Je moet de dvd recorder aansluiten via scart op je tele2 decoder.

Dit betekent dus wel dat je niet iets kan kijken en iets anders opnemen tegelijk, hier is geen oplossing voor behalve dan een tweede decoder nemen ofzo. Dus alleen maar opnemen waar je naar kijkt.

Ook moet je handmatig de decoder op de goede zender zetten om op te nemen, dit gaat niet vanzelf.

En welke gedachtenkronkel maak je als je denkt dat een "DIGITAL OUT" een ingang is. Het woord OUT lijkt me vrij duidelijk. ;)
Dank je wel ;)

Ik bedoelde meer dat je een pinnetje in de DIGITAL OUT moet doen en niet er om heen (zoals een antenne kabel ofzo).