Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ook ik ben slachtoffer van de MMA 10 error... de GTA IV FAQ hier geeft aan dat je de .NET Frameworks dient te hebben, 1.1 en 3.5. Deze heb ik en ook up to date, zojuist nog expliciet gecontroleerd. Maar nope, de MMA 10 error blijft. Waardoor ik dus niet kan gamen...

Het betreft hier een Vista Ultimate 64-bits systeem met Vista SP1, op een Core i7-965 met 12 gig RAM en een GeForce GTX 280 met ForceWare 180.48.

Welke andere mogelijkheden zijn er nog als oorzaak van dit probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 04-12-2008 12:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Wachten op een patch.....
Op GTAForums.nl is er een speciaal topic over geopend.

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker een patch waard ja ...
Maar als je je internet verbinding uit zet kun je wel in de single player verder!!
heb niet ingelogd bij die social club toestand en werd netjes aangemeld in windows live ,waardoor mijn game hopelijk nog gesaved kan worden.
Wat een constructie hebben ze bedacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:31:
Maar als je je internet verbinding uit zet kun je wel in de single player verder!!
heb niet ingelogd bij die social club toestand en werd netjes aangemeld in windows live ,waardoor mijn game hopelijk nog gesaved kan worden.
Ik ga echt niet m'n verbinding uitzetten voor een game, zelfs niet voor een game als GTA IV.

Rockstar is gewoon compleet idioot bezig hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik had begrepen dat het uberhaupt niet werkt op een 64-bit systeem of is dat al achterhaald?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
MrAngry schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:42:
Ik had begrepen dat het uberhaupt niet werkt op een 64-bit systeem of is dat al achterhaald?
het werkt wel degelijk op 64 bit alleen krijg je de mma10 error, die je omzeilt door uit te loggen van rsc.
echter zijn er wel restricties ingebouwd n.a.v. de hardware die in je systeem zit, ik zou graag willen weten hoe ik dit omzeil want ik vermoedt dat ie veel hoger moet kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

He, wacht eens. Morgen of overmorgen komt mijn GTAIV aan per post. Hier ook een Vista x64 (met 8GB en 8800GT). Is dit een x64 gerelateerd probleem? Securom? Graag wat uitbreiding over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 20:04
YellowOnline schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:02:
He, wacht eens. Morgen of overmorgen komt mijn GTAIV aan per post. Hier ook een Vista x64 (met 8GB en 8800GT). Is dit een x64 gerelateerd probleem? Securom? Graag wat uitbreiding over dit probleem.
Ik draai zelf ook Vista x64 en hier is het probleem ook aanwezig. Doch eenvoudig op te lossen:
- Wanneer je social club vraagt om in te loggen kies je skip login
- Druk op start
- GTA IV draait zonder MMA 10 error
- Eventueel kan je, voordat je in-game op start duwt, nog even via alt-tab inloggen op social club. Je kan dan alle mogelijkheden van GTA IV gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Sigma2k8 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 01:21:
[...]

Ik draai zelf ook Vista x64 en hier is het probleem ook aanwezig. Doch eenvoudig op te lossen:
- Wanneer je social club vraagt om in te loggen kies je skip login
- Druk op start
- GTA IV draait zonder MMA 10 error
- Eventueel kan je, voordat je in-game op start duwt, nog even via alt-tab inloggen op social club. Je kan dan alle mogelijkheden van GTA IV gebruiken.
Vanavond maar eens proberen dan. Hopelijk werkt het, maar Rockstart moet toch echt z.s.m. met een patch komen die dit probleem fixt èn die de Social Club uitschakelbaar maakt. Waarom allerlei extra crap, als je alleen de game wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Op deze site van Rockstar is het e.e.a. te vinden over error codes, tevns staan er wat doumentjes om te tunen:

http://www.rockstargames....ames%2Cgta4&submit=Submit

Rockstar Games Social Club Errors

Issue – You see the following message when trying to play GTA IV. Application Failed to Launch. The application you are attempting to launch failed to start. GTA IV may be blocked by Windows Parental Controls/Family Safety. Please make sure you have access to the application before trying to launch it, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support

Solution – Make sure you can run GTA IV

Double click the Grand Theft Auto IV shortcut

If you see a SecuROM error please visit our SecuROM support page for more info.
http://activate.rockstargames.com/?c=GTA4

If you are running vista and see an error about Parental Controls make sure Parental Controls are set appropriately.
http://windowshelp.micros...b39-53467648efc51033.mspx

[ Voor 62% gewijzigd door Nordcore op 04-12-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei in een ander topic:
framework 3.5 installeren wil ook wel eens helpen (mogelijk moet je eerst framework 1.1 installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:21:
zoals ik al zei in een ander topic:
framework 3.5 installeren wil ook wel eens helpen (mogelijk moet je eerst framework 1.1 installeren)
En zoals ik al zei in TS, ik heb zowel 1.1 als 3.5 en ze zijn beide up-to-date. Dus dat is het probleem echt niet.
Nordcore schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:15:

Op deze site van Rockstar is het e.e.a. te vinden over error codes, tevns staan er wat doumentjes om te tunen:

[..]
Geen van allen van toepassing op het probleem waar het in dit topic om draait. Maar bedankt voor de input.

[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 04-12-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds problemen met de MMA10? Ik had het gisteren heel erg vaak, maar vandaag niet meer. Mogelijk dat ze bij R* de servers gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:31:
Ik heb dit geprobeerd, uitloggen en dan weer inloggen (anders kan je niet saven), maar na een minuutje of zo crashed het spel alsnog, dit keer met een andere MMA error, m.a.w. ik kan alleen de eerste missie spelen, tot op het punt van progress save :(

> Alle drivers laatste versie, 8800GTX, Vista 32 bit.
> laatste .NET framework en C++ redistributable.

Ik las op een forum dat een van rockstar developers pochte dat ze GTA4 zó goed beveiligd hadden dat het onmogelijk te kraken zou zijn. Maar dat het daardoor ook onmogelijk wordt om het spel te starten.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:32:
[...]

En zoals ik al zei in TS, ik heb zowel 1.1 als 3.5 en ze zijn beide up-to-date. Dus dat is het probleem echt niet.
ah crap sry, had je ts wel gelezen, maar op was2 verschillende topics bezig...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2008 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
probleem is bij mij opgelost

ik heb windows vista 64bit

ik kreeg ook de mma10 foutmelding na op play te hebben geklikt en wat logo's gezien te hebben (in online modus)

Eerst heb ik het spel in offline modus gestart, toen met alt-tab eruit gegaan en rockstar social club ingelogd en weer de game in gegaan,

heb het opgelost door de volgende update te starten en te keizen voor repair:

http://www.microsoft.com/...4B9F2BC1BF&displaylang=en

vervolgens onderstaande update daar overheen gegooid:

http://www.microsoft.com/...02B2AF5FC2&displaylang=en

en uiteraard de .net 3.5 update

iik kan nu online via rockstar social club zien hoeveel geld ik offline verdiend heb en meer....ik kan a;len nergens uitvinden hoe ik online kan spelen....

ga nu eerst sporten, kijk vanav wel weer ff als ik terug ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Even een monster kick maar ik vond het niet nodig er nog een topic over aan te maken, ik heb nu dit probleem met win 7 x64.. ook de laatste drivers van mijn videokaart en zo maar nog steeds niet werken en bsod's geven.

Wel jammer, ik heb net sinds vandaag dit spel legaal krijg je dit gelazer..

Ook die .NET meuk geüpdatet en zo, ook het niet inloggen en zo werkt niet mee, mijn graka heeft weliswaar "maar" 512MB maar gezien hij het eerder prima gedaan heeft vind ik dat hij dit met een notabene legale versie even goed of zelfs beter moet doen.

Anyone ?

[ Voor 28% gewijzigd door BGB4rn op 12-02-2010 00:25 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

*subtiel kickje* O-)

Signature