[GTA IV] Hoe grafische beperkingen omzeilen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Topicstarter
GTA IV checked je systeem en legt je op basis daarvan grafische beperkingen op. Het schijnt dat je dit kunt omzeilen door in je snelkoppeling -norestrictions toe te voegen. Alleen schijnt die toevoeging op dit moment nog niet te werken.

Ik ben benieuwd of de grafische beperkingen ook op andere manieren te omzeilen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:12
Probeer dit:

In order to set maximal details indented of the available video memory you need to extend the shortcut targeted at the "GTA4Launcher.exe” with the parameters "-norestrictions" and "-nomemrestrict"

http://www.pcgameshardwar...s_system_requ%20irements/

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06 20:00

lord_fh

PS5

En waar vind ik dit precies ? wel icoontje moetik norestrictions achter zetten, en HOE moet dat (met of zonder haakjes etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:00
lord_fh schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:08:
En waar vind ik dit precies ? wel icoontje moetik norestrictions achter zetten, en HOE moet dat (met of zonder haakjes etc)
Probeer en leer :)
offtopic:
@Wiethoofd: leuke avatar :P

[ Voor 8% gewijzigd door Martin op 04-12-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

GTA4Launcher.exe is de doellocatie van je snelkoppeling, dus die rechtsklikken in je program files map en dan 'kopieëren naar... > Bureaublad (snelkoppeling maken)' en op je bureaublad in de eigenschappen die parameters toevoegen na de aanhalingstekens.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261196

Als ik deze stappen letterlijk volg, laad bij mij Rockstar Social Club, en kan ik ingamede instelling nog steeds niet wijzigen naar eigen inzicht.

Ik kan alleen op een lage resolutie spelen (1680:1050) terwijl mijn monitor gewoon 1900:1200 ondersteunt.Ook zijn andere parameters gelocked. Het probleem ligt hem volgens mij in die Rockstar Social Club, die hij altij laad op wat voor manier ik het spel ook probeer te laden. Kan iemand me alsjeblieft verder helpen ik kom er niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160587

Gebruik je steam voor GTA IV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

lord_fh schreef op donderdag 04 december 2008 @ 22:08:
Op je bureaublad staat het icoontje van GTA.
(Zoniet, maak die dan even aan door gta4launcher.exe te 'kopiëren naar bureaublad'.)

Rechtermuisknop dat icoontje.
Klik nu op 'Eigenschappen' of ('Properties').
Dan krijg je een schermpje met daarin allerlei info.
Bij het tabblad 'Snelkoppeling' (of 'Shortcut') daar vind je 'Doel' (of 'Target').
Daar staat dan bijv. "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA4\gta4launcher.exe"

Daar voeg je aan het einde aan toe: -norestrictions -nomemrestrict.

Dus dan krijg je
code:
1
"C:\Program Files\Rockstar Games\GTA4\gta4launcher.exe" -norestrictions -nomemrestrict

Start je het spel nu op met deze aangepast snelkoppeling, dan zijn de 'parameters' (de instructies achter de link in het veld 'doel') aanwijzingen voor het spel om het spel aangepast mee op te starten.
In dit geval word de applicatie nu dus opgestart met de parameters -norestrictions en -nomemrestrict.

Beetje uitbedreide uitleg voor op GoT, maar iedereen verdient een volledig antwoord terug, vind ik.
Veel speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik geen Steam...

lol, ik heb niet eens een file gta4launcher.exe, alleen launchgtaiv.exe... gta4.exe bestaat ook, maar beide pakken de parameters dus niet. Rockstar Social Club is de enige manier waarop de game mag starten zo lijkt het. kan iemand me alsjeblieft helpen hoe ik dit kan omzeieln/ hoe de instellingen naar eigen wens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenskoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:15
Anoniem: 261196 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 00:01:
Ik gebruik geen Steam...

lol, ik heb niet eens een file gta4launcher.exe, alleen launchgtaiv.exe... gta4.exe bestaat ook, maar beide pakken de parameters dus niet. Rockstar Social Club is de enige manier waarop de game mag starten zo lijkt het. kan iemand me alsjeblieft helpen hoe ik dit kan omzeieln/ hoe de instellingen naar eigen wens in te stellen?
Je hebt het bestand launchgtaiv.exe nodig en dan de handleiding van mrfu even volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij mij werkt het op die manier nog steeds niet (ik vermoed bij de topicstarter ook niet). Enige wat er dan gebeurd is dat uiteindelijk de Rockstar Social Club wordt opgestart, druk je in dat programma op play dan wordt het spel weer vrolijk zonder de toevoegingen gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rubenskoo schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 07:58:
[...]

Je hebt het bestand launchgtaiv.exe nodig en dan de handleiding van mrfu even volgen.
Okee, als ik dit letterlijk volg wordt nog steeds Rockstar Social Club geopened. Ik heb zelf een snelkoppeling gemaakt, ook heb ik geprobeerd aan de bestaande bureaublad-snelkoppeling de parameters toe te voegen. Beide werken dus niet :? Is er uberhaupt een manier om dat Rockstar Social Club uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Als 't goed is werkt 't wel als je eerst de Rockstar club rommel start, inlogged en daarna die snelkoppeling naar gta4launcher.exe gebruikt.

grand theft auto iv\RGSC\RGSCLauncher.exe start je dus eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je MOET dus inloggen? Wat een gedoe zeg, ik begrijp niet waarom dit allemaal zo knullig moet gaan. Ik wil gewoon een spel spelen, zonder allemaal verplichte rommel mee te hoeven installeren.

In ieder geval bedankt, ik zal het thuis eens even proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 261196 op 05-12-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 15:10
Anoniem: 83328 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:18:
Als 't goed is werkt 't wel als je eerst de Rockstar club rommel start, inlogged en daarna die snelkoppeling naar gta4launcher.exe gebruikt.

grand theft auto iv\RGSC\RGSCLauncher.exe start je dus eerst.
klopt idd, heb het gisteren ook aan de praat gekregen....
eersst handmatig de social club gestart en ingelogd, vervolgens een snelkoppeling gestart naar GTAIVllaunch.exe met de benodigde command lines.

ik heb een Q6600, 4gb geheugen en 1 8800GT 512 mb videokaart.
Ik heb alles eindelijk op zijn hoogst gezet in de grafische opties en het loopt alsa een zonnetje....heb een uurtje gespeeld en game is niet gecrashed...

het enige dat ik nog niet kan vinden is online gamen, ik kan online naar de social club toe maar kan nergens games joinen....ik kan wel mijn $ saldo zien als ik op de millionairsclub klik.....dus de koppeling met mijn lice account werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Nordcore schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:16:
[...]

het enige dat ik nog niet kan vinden is online gamen, ik kan online naar de social club toe maar kan nergens games joinen....ik kan wel mijn $ saldo zien als ik op de millionairsclub klik.....dus de koppeling met mijn lice account werkt...
Dat gaat via je ingame telefoon, gewoon een spel starten, telefoon openen en multiplayer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je moet inderdaad eerst het social club gebeuren starten, inloggen en daarna pas de game starten met de aangepaste snelkoppeling. Het werkt hier nu. Kan ik eindelijk de resolutie aanpassen. Ik ga nu eens testen of het nog speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

werkt hier nog steeds niet, alles al geprobeerd, ook zonder s op het eind , met hoofdletters , alles, ik snap zowiezo niet waarom het in godsnaam erin hebben gebakken, en ik ben het wel onderhand zat met pc versie van gta iv, erg leuk allemaal,mensen wat restricties opleggen , dat kan ik goed zelf bepalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels een aantal uurtjes gespeeld met aangepaste settings. Het draait wonder boven wonder nog goed ook. Grafische detail is bevredigend. Laat je dus niet afschrikken door de beperkingen, maar probeer gewoon zelf wat de beste setting is. Belachelijk dat ze die controle er in hebben gebouwd trouwens, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de mensen die het niet lukt om de gta.exe te veranderen en geen high texures kunnen selecteren

ga naar de main gta folder, dus c:/rockstar/gtaiv

maak daar een text bestandje aan met commandline.text

zet daar dit in: -nomemrestrict -norestrictions -novblank

sla het bestandje op , en hoppa je kunt nu alles op high zetten LET OP er kunnen texure problemen optreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 14:45
Kan er eens iemand tijd nemen om eens deftig uit te leggen hoe je de graphics bij GTA IV wat hoger krijgt?! In mijn geval 1680x1050. Ik heb wel een ATI HD 3650 256MB, kan het daaraan liggen? Geen goeie kaart maar waarom zou het daarbij niét lukken?

Momenteel heb ik een snelkoppeling van mijn "LaunchGTAIV.exe' op mijn bureaublad staan met als DOEL :
""C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -windowed -texturequality=2 -renderquality=4 -detailquality=99 -viewdistance=99 -width=1680 -height=1050"
Heb ook al enkele andere, zoals bovenstaande opties, geprobeerd.

aan het veld 'beginnen bij' kan ik niets aan toevoegen, dus vermoed ik dat het bij DOEL moet staan.
Ik heb het spel al meerdere keren heropgestart, mijn pc ook al éénmaal maar hij blijft in 1152×864 ; <4:3> dus ook. Wil dit echt graag anders zien!

@Racer13: wat jij daar bedoelt is me niet helemaal duidelijk, je maakt een .TXT bestandje (?) die je in de GTA4's program files folder zet? Hoe zou dat 'vanzelf' weten dat het moet runnen? Wat is de exacte naam van het bestand en welke extensie?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Moet er wel bij vermelden dat het bestand "LaunchGTAIV.exe" een cracked versie is. Kan het daarmee te maken hebben dat het nog steeds niet werkt voor mij? thx

Tja, dan is het je eigen probleem ;)

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet de eerst een text bestandje maken, die noem je commandline.text , in het bestandje zet je dus dit -nomemrestrict -norestrictions -novblank, dan sla je het bestandje op , en kopieer je het naar de gtaIV folder ,

klaar is kees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Bedankt Racer13 !!!

Dat werkt dus perfect (!!), het spel start op in zn oude belabberde settings maar dan kun je bij graphics gewoon alles veranderen! Ik draai het nu op 1680x1050 vlotjes. En gebruikt 600MB VRAM bijgevolg van de 256MB, er wordt dus een deel van mijn RAM in gebruik genomen.

Zoals racer13 schreeft:
Ga jaar je "Grand Theft Auto 4" map via Program Files -> Rockstar Games en maak daar het bestand aan commandline (.txt extensie)
-nomemrestrict -norestrictions -novblank

*knip*. Vragen over warez horen niet op GoT thuis.

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 06-12-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:45
Ik heb in mijn GTA4 folder het bestand "commandline.txt" neergezet met daarin "-nomemrestrict -norestrictions -novblank". (zonder ")

Als ik dan GTA4 opstart heb ik 800x600..

Dat kan ik veranderen, maar ben nog steeds beperkt tot max. geheugen videokaart.
Ik dacht dat ik dat kon opheffen dmv deze setting.

Helaas werkt dat dus niet blijkbaar.

Het bestand "SETTINGS.CFG" heb ik een keer weggemikt.
Iemand een idee ?

Ik heb een 8800GTS 320 videokaart.
Verder heb ik een originele versie van GTA4 en ben ik ingelogt in Rockstar Games SC.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoyden op 07-12-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sondeer
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-06 14:49
racer 13 cheers.
dat zijn berichten.
heb alle instellingen maar in het bestandje gezet.
zie post lowlow (ook bedankt)
werkt nu prima op mijn 3850 met 256mb
draai op 1024*768
wel de distance en quality een stuk naar benede gezet . (45/44)
maar het ziet er ok uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoyden schreef op zondag 07 december 2008 @ 10:21:
Ik heb in mijn GTA4 folder het bestand "commandline.txt" neergezet met daarin "-nomemrestrict -norestrictions -novblank". (zonder ")

Als ik dan GTA4 opstart heb ik 800x600..

Dat kan ik veranderen, maar ben nog steeds beperkt tot max. geheugen videokaart.
Ik dacht dat ik dat kon opheffen dmv deze setting.

Helaas werkt dat dus niet blijkbaar.

Het bestand "SETTINGS.CFG" heb ik een keer weggemikt.
Iemand een idee ?

Ik heb een 8800GTS 320 videokaart.
Verder heb ik een originele versie van GTA4 en ben ik ingelogt in Rockstar Games SC.
je moet het wel zonder spatie doen , als je dat niet al gedaan hebt :) dus zo

-nomemrestrict-norestrictions-novblank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205012

Voor de geintereseerden:

http://www.nacronews.be/d...heugen_beperking_gehacked

Heb het zelf ook getest, it works like a charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Anoniem: 218213 schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:17:
[...]

je moet het wel zonder spatie doen , als je dat niet al gedaan hebt :) dus zo

-nomemrestrict-norestrictions-novblank
Ik heb nu het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sanderstevens/gta1.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sanderstevens/gta2.jpg

Daar is toch niets mis mee ?
Ik kan na deze instellingen nog weinig extra aanpassen..
De settings blijven onkiesbaar omdat videomemory niet voldoende is..

Availablevidmem heb ik recente toegevoegd.

Statistics
Average FPS: 47.13
Duration: 37.04 sec
CPU Usage: 90%
System memory usage: 42%
Video memory usage: 100%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 960 (60 Hz)
Texture Quality: Low
Render Quality: High
View Distance: 15
Detail Distance: 14

Hardware
Microsoft Windows XP Professional
Service Pack 3
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GTS
Video Driver version: 180.84
Audio Adapter: SB X-Fi Audio [EC00]
Intel Pentium III Xeon-processor

File ID: benchmark.cli

[ Voor 32% gewijzigd door Hoyden op 07-12-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282266

Hebben ook mensen problemen met de Muis? Ik speel het op mijn laptop en heb een Geforce 9600MT 512MB en als ik in GTA kijk staat er 348MB wat er gebruikt word maar mijn muis reageerd heel langzaam zowel touchpad als een externe usb muis.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Anoniem: 282266 schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:56:
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Dit heeft niets met het oorspronkelijke probleem van de topicstarter te maken. Open dus even een apart topic. Iets meer info/inzet zou dan wel gewenst zijn.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-06 10:44
Probeer eens spaties in je textfile te zetten tussen de commandline parameters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Brian schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:54:
[...]

Probeer eens spaties in je textfile te zetten tussen de commandline parameters.
Dat had ik ook.
Maar op advies van iemand hierboven heb ik dat aangepast..
Heb het weer teruggezet, maar na het starten van GTA kan ik nog steeds nix meer met de settings dan zonder de commandline.txt..

EDIT:
Ik heb de commando's maar handmatig in me koppeling gezet "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -nomemrestrict -norestrictions -novblank" en dan werkt het wel. _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Hoyden op 07-12-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

Anoniem: 205012 schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:27:
Voor de geintereseerden:

http://www.nacronews.be/d...heugen_beperking_gehacked

Heb het zelf ook getest, it works like a charm :)
als ik dit doe , en ik doe vidmem 2.0 , dus van 512 naar 1002 (+-)

Zet ie idd alles meteen op High enz. (Asus EAH4850 TOP) maar als ik ga spelen , ziet et er idd mooier uit , en ook de shadows zijn goed , MAAR , al sik op escape druk om bijv ff een waypoint te maken, dan duurt et een eeuw voor in in dat menu is (eerst zwart scherm) en als ik wat langer rij slaat ook ineens het beeld vast....

?spel fout met de ATI kaarten ? dat ie (ook met default) naar windows slaat naar x aantal minuten

, normaal zonder norestrictons etc, dus gwn default , slaat het spel ook naar windows, maar nu loopt het spel gwn vast en moet ik resetten....

[ Voor 5% gewijzigd door lord_fh op 07-12-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat het aan de ATi drivers zal liggen bij u, anders eens proberen met 1.9. In het artikel heb ik gelezen dat er problemen waren boven de 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

1.9. ?

Ik heb een 512 mb videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

512Mb x 1.9 = 972MB, lijkt me wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

heb 1.8 ook geprobeerd haalt niets uit.

Spel crasht steeds, ik w8 de patch en neiuwe Ati driver wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Anoniem: 218213 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 12:02:
je moet de eerst een text bestandje maken, die noem je commandline.text , in het bestandje zet je dus dit -nomemrestrict -norestrictions -novblank, dan sla je het bestandje op , en kopieer je het naar de gtaIV folder ,

klaar is kees ;)
Dat werkt inderdaad als een speer.

Toch zeer triest dat did soort beperkingen ingebouwd worden maar goed, dat is een andere discussie.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-02 15:21
Naluh! schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:48:
[...]

Dat werkt inderdaad als een speer.

Toch zeer triest dat did soort beperkingen ingebouwd worden maar goed, dat is een andere discussie.
Waarschijnlijk omdat ze het spel gewoon fool-proof willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bedankt! Het spel draait nu een stuk beter :). Af en toe wat hick-ups, moet nog maar wat spelen met de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Sigma2k8 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:04:
[...]

Waarschijnlijk omdat ze het spel gewoon fool-proof willen maken.
En ze bereiken precies het tegenovergestelde :')

Specs

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 20:52
Bij mij leveren de volgende parameters het beste resultaat:

-norestrictions -nomemrestrict -novblank -availablevidmem 1.7

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Statistics
Average FPS: 45.32
Duration: 37.09 sec
CPU Usage: 95%
System memory usage: 65%
Video memory usage: 72%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (85 Hz)
Texture Quality: Medium
View Distance: 25
Detail Distance: 37

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Business 
Service Pack 1
Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT 
Video Driver version: 178.24
Audio Adapter: Speakers (Creative SB Audigy 2 ZS (WDM))
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E8400  @ 3.00GHz

(PC heeft 4 GB RAM)

Als ik hoger ga dan 1.7 dan krijg ik last van frame drops of een benchmark die aangeeft corrupt te zijn.

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-05 00:11
Statistics
Average FPS: 8.15
Duration: 26.00 sec
CPU Usage: 100%
System memory usage: 73%
Video memory usage: 93%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (75 Hz)
Texture Quality: High
View Distance: 32
Detail Distance: 61

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz

(4 Gig Ram)

Wat is mijn fout? Ik heb net zoals Markview een commandline met "-norestrictions -nomemrestrict -novblank -availablevidmem 1.7" instaan. Hij leest dit wel want in GTA 4 zelf zie ik dus dat ik meer ram heb. Ligt dit puur aan mijn CPU?
Ik vind het zo raar. Enige hulp voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-05 00:11
Statistics
Average FPS: 6.47
Duration: 29.20 sec
CPU Usage: 86%
System memory usage: 68%
Video memory usage: 57%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (75 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: Medium
View Distance: 20
Detail Distance: 20

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Ultimate
Service Pack 1
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz

Als dit niet om 8)7 te worden is:s
Wat is hier mis met da spel?
Enige hulp voor mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283553

hallo ik heb een vraag ik krijg me texture nie hoger en die ene ook nie blifjt op medium ik wil alles op ze hoogste ik heb een quadcore extreme vandaar dat ik dat wil ik heb geprobeert -norestrictions -nomemrestrict -novblank -availablevidmem 1.7
dat in met de naam van commandline.text geprobeert heb het zo geprobeert norestrictions-nomemrestrict-novblank-availablevidmem 1.7
en -norestrictions-nomemrestrict-novblank-availablevidmem 1.7
wat moet ik doen en heb het ook geprobeert met een snel kopeling maake wat doe ik fout want ik wil hem op ze hoogste spelen als het kan vandaag nog :P want vind zo maar nep wie kan me ff helpe add me msn of xfire xfire kartenrandy msn mohrandy@hotmail.com en wie wil zo vriendelijk te zijn om me te helpe

Alvast bedankt Randy
Pagina: 1