Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een internet connectie van Tele2/versatel tot 20 MB/s mijn download speed is wel super hoog maar mijn ping is ook super hoog (ong. 70 - 80) mijn idee is dat het de lengte is van de kabel van de modem naar de comp. de kabel is overigens 14 meter LANG!

Weet iemand misch. als ik een kabel van ong. 4 meter koop mijn ping ook lager word??????

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een gewone CAT5 kabel mag tot aan 100m lang zijn, dus dat mag het probleem niet zijn. Ping heeft normaal ook niets met je interne netwerk te maken, maar alles met je externe verbinding.

Tip: verzin betere titels voor je topics, "Vraag?!?" is inhoudloos

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Waar ping je naartoe? dat lijkt me een relevante vraag. Overigens is 70-80 niet echt super hoog en voldoende om lagvrij een spelletje te kunnen spelen imho.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Probeer deze eens: De Zoeken knop
Je bent de zoveelste met deze vraag en ook de zoveelste die eerst vraagt zonder de search te gebruiken.

Oh ja, Welkom op GoT..!

[ Voor 8% gewijzigd door cornfed99111 op 03-12-2008 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ramon schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:24:
Waar ping je naartoe? dat lijkt me een relevante vraag. Overigens is 70-80 niet echt super hoog en voldoende om lagvrij een spelletje te kunnen spelen imho.
Duitsland, berlijn dacht ik.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Welkom op GoT. Ik stel voor dat je de registratievoorwaarden/algemeen beleid er eens op naleest.

Je geeft amper eigen informatie / inzet.

Verder is het onderwerp 'ping' al diverse malen langsgekomen, dit kun je makkelijk terugvinden middels de search.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.