Ik heb ook een probleempje met mijn geluid. Ik heb wel alle drivers en als ik een test doe heb ik uit alle speakers geluid. Als ik met Windows Mediaplayer of een ander afspeel programma muziek of een film wil afspelen heb ik slechts uit twee speakers geluid.
Na wat gegoogeld te hebben ben ik op het volgende stappenplan uit gekomen.
1: druk met de rechter muisknop op het boxje naast de klok in je taakbalk.
2: klik op afspeelapparaten.
3: selecteer degene met het groene vinkje en druk op eigenschappen onderin.
4: ga naar het tablad verbeteringen.
5: zet virtual suround aan.
6: druk op toepassen of op ok.
Tot en met stap 3 kan ik zonder problemen uitvoeren. Alleen als ik bij stap 4 ben heb ik geen tapblad verbeteringen waardoor ik virtual suround niet aan kan zetten.
Andere bekenden hebben dit stappenplan ook uitgevoerd en daar werkt het wel bij. Dus of het nu een probleem is van de driver van mijn onbouard sound card of ene probleem van windows vista.
Ik heb ASUS al verschillede mails gestiird maar die zeggen alleen maar instaleerd drivers wat ik elke keer doe. Het versie nummer van de drivers veranderd ook niet die blijft 5.12.08.1701 (lib v75)
Wie kan me helpen
Na wat gegoogeld te hebben ben ik op het volgende stappenplan uit gekomen.
1: druk met de rechter muisknop op het boxje naast de klok in je taakbalk.
2: klik op afspeelapparaten.
3: selecteer degene met het groene vinkje en druk op eigenschappen onderin.
4: ga naar het tablad verbeteringen.
5: zet virtual suround aan.
6: druk op toepassen of op ok.
Tot en met stap 3 kan ik zonder problemen uitvoeren. Alleen als ik bij stap 4 ben heb ik geen tapblad verbeteringen waardoor ik virtual suround niet aan kan zetten.
Andere bekenden hebben dit stappenplan ook uitgevoerd en daar werkt het wel bij. Dus of het nu een probleem is van de driver van mijn onbouard sound card of ene probleem van windows vista.
Ik heb ASUS al verschillede mails gestiird maar die zeggen alleen maar instaleerd drivers wat ik elke keer doe. Het versie nummer van de drivers veranderd ook niet die blijft 5.12.08.1701 (lib v75)
Wie kan me helpen