Heb sinds afgelopen zondag problemen met mijn internet verbinding. Zondag eind van de middag begon de verbinding een beetje te sputteren waarna hij het helemaal opgaf. Zowel desktop, laptop als routers/modems een aantal malen gereset, maar zonder resultaat. Sindsdien lijkt de lijn dood.
Router/modem 1 - Sitecom model ? (geef ik nog door)
Router/modem 2 - Sweex Netwerk Kit WLAN 1xUSB, 1x Router 300Mbps
Router 1 heeft directe verbinding met internet, router 2 is aangesloten op router 1. Zowel desktop als laptop zijn aangesloten op router 2. Het aansluiten van de pc's direct op de Sitecom heeft geen resultaat. Aansluiten van Sweex direct op internet moet ik nog proberen.
Overigens heb ik dit probleem al een twee maal eerder gehad. Toen duurde het één a twee dagen. Ook nog contact gehad met provider. Deze gaf aan dat er vanaf hun kant geen belemmering was voor de verbinding.
Heeft er iemand met deze gegevens al enig idee wat het probleem kan zijn?
Ga vanavond Sweex nog even proberen om deze rechtstreeks op internet aan te sluiten. Ook zal ik de gegevens van de Sitecom morgen nog even ophoesten.
Edo
Router/modem 1 - Sitecom model ? (geef ik nog door)
Router/modem 2 - Sweex Netwerk Kit WLAN 1xUSB, 1x Router 300Mbps
Router 1 heeft directe verbinding met internet, router 2 is aangesloten op router 1. Zowel desktop als laptop zijn aangesloten op router 2. Het aansluiten van de pc's direct op de Sitecom heeft geen resultaat. Aansluiten van Sweex direct op internet moet ik nog proberen.
Overigens heb ik dit probleem al een twee maal eerder gehad. Toen duurde het één a twee dagen. Ook nog contact gehad met provider. Deze gaf aan dat er vanaf hun kant geen belemmering was voor de verbinding.
Heeft er iemand met deze gegevens al enig idee wat het probleem kan zijn?
Ga vanavond Sweex nog even proberen om deze rechtstreeks op internet aan te sluiten. Ook zal ik de gegevens van de Sitecom morgen nog even ophoesten.
Edo