Ik ben aan het wow-en en kom niet uit een quest, ga ff op thotbott kijken en kom daarna wow niet meer, kan het nog selecteren, krijg het gewoon niet op mijn scherm. Taakbeheer werkt ook niet meer en de andere vensters even later ook niet meer, Vista crasht echter niet, na 10 minuten zet ik mijn laptop uit en weer aan. Echter is mijn laptop nu geheel mijn monitor kwijt, hij denk dat er een 1024x768 op 70 Hz monitor aan hangt. Everest ziet totaal geen monitor meer, in apparaatbeheer zie ik hem nog wel, echter verwijderen helpt ook niet. Ik heb een chkdsk gedraaid en daarmee geconstateerd dat er niets mis is met het filesystem, echter de restorepoint voor het begon kan ik niet terug zetten, na een herstart blijft die een error te hebben en is er niets terug gezet.
Het enige wat bleek te helpen is een zeer oude driver installeren.
Dus opgelost is het nu wel, alleen niet naar tevredenheid, wil de nieuwe drivers ook nog kunnen gebruiken.
Heeft iemand enig idee hoe ik de monitor weer terug krijg of wat er nu gebeurt kan zijn?
Laptop: Asus A6T
videokaart: Nvidia 7600 go (driver versie onbekend, zal ik vanavond nakijken).
Het enige wat bleek te helpen is een zeer oude driver installeren.
Dus opgelost is het nu wel, alleen niet naar tevredenheid, wil de nieuwe drivers ook nog kunnen gebruiken.
Heeft iemand enig idee hoe ik de monitor weer terug krijg of wat er nu gebeurt kan zijn?
Laptop: Asus A6T
videokaart: Nvidia 7600 go (driver versie onbekend, zal ik vanavond nakijken).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me