ik had laatst bij elector een USB data USB data-acquisitiekaart gekocht om daar weer een relais aan te hangen
uiteindelijk bleek dat we niet een kaart kregen met de bijbehorende componenten maar alleen een chipje.
daarom ben ik hier
ik heb aardig wat sites afgezocht naar een Simpele usb relais of een kaartje waar je digitale outputs mee kan geven zodat wij er dan zelf weer een 5v relais aan kunnen hangen. maar die prijzen varieren heel erg. ook weet ik niet of we het zelfde probleem krijgen als bij elector en alleen een stom chipje krijgen.
dus ik dacht ik zet even een topic op dit forum met de vraag
weten jullie een plek waar ik een goedkope simpele USB relais kan vinden,
die al in elkaar gezet is of als bouwpakket met alle onderdelen.
want ik wil graag niet weer voor het blok gehouden worden als bij elector.
Mvg
Alwin
Edit: ik wou de titlelnaam veranderen maar dat blijkt niet te kunnen die in voor interface moet weg,,
uiteindelijk bleek dat we niet een kaart kregen met de bijbehorende componenten maar alleen een chipje.
daarom ben ik hier
ik heb aardig wat sites afgezocht naar een Simpele usb relais of een kaartje waar je digitale outputs mee kan geven zodat wij er dan zelf weer een 5v relais aan kunnen hangen. maar die prijzen varieren heel erg. ook weet ik niet of we het zelfde probleem krijgen als bij elector en alleen een stom chipje krijgen.
dus ik dacht ik zet even een topic op dit forum met de vraag
weten jullie een plek waar ik een goedkope simpele USB relais kan vinden,
die al in elkaar gezet is of als bouwpakket met alle onderdelen.
want ik wil graag niet weer voor het blok gehouden worden als bij elector.
Mvg
Alwin
Edit: ik wou de titlelnaam veranderen maar dat blijkt niet te kunnen die in voor interface moet weg,,
[ Voor 5% gewijzigd door alwinuzz op 03-12-2008 15:37 ]