Staat er op hlpDsk zijn icq page.
http://wwp.icq.com/85390277
Humm dit levert me weer een ban op ????
http://wwp.icq.com/85390277
Humm dit levert me weer een ban op ????
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als het een serieuze mail zou zijn zou je echt wel een reply terug krijgen lijkt me. Blijkbaar geen serieuze mail dus...Op zaterdag 24 februari 2001 04:52 schreef Pardon het volgende:
Heb ik al gedaan en ik heb zelfs mijn nederige oprechte excuses aangeboden.
Helpt niets.
Als ik wist waar hij woonde zou ik bereid zijn elke dag de afwas te doen en zijn toilet te reinigen. Maar ik vrees dat zelfs dat hem niet gunstig zal stemmen. Ik heb hem zelfs helpen vededigen tegen over turkyboy .
Als je er echt spijt van hebt, hou dan gewoon op met die crap te postenOp zaterdag 24 februari 2001 04:52 schreef Pardon het volgende:
Heb ik al gedaan en ik heb zelfs mijn nederige oprechte excuses aangeboden.
Helpt niets.
Als ik wist waar hij woonde zou ik bereid zijn elke dag de afwas te doen en zijn toilet te reinigen. Maar ik vrees dat zelfs dat hem niet gunstig zal stemmen. Ik heb hem zelfs helpen vededigen tegen over turkyboy .
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat was niet van mij . Ik heb een email gestuurd aan het adres dat boven in de balk staat als je gebant bent en 1 icq via je dingetje aan de rechterkant en daar staat dus mijn ip en email-adres bij .Op zaterdag 24 februari 2001 04:56 schreef HlpDsK het volgende:
"Jij bent weer leuk bezig hoorUnban me ff EN WEL NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sukkel.........."
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat het zo geregeld is hier.Op zaterdag 24 februari 2001 04:56 schreef HlpDsK het volgende:
Verder heb ik geen boodschap aan een excuus van gebande personen, al zou ik die ooit een ontvangen. Gebanned is gebanned, voor een goede reden. En dan helpt zeuren/slijmen/dreigen/schelden geen een van allen.
Verwijderd
Verwijderd
Er is nog verschil tussen een permanente ban en een 'even een dagje afkoelen' ban. Maar personen die het als een hobby zien om de hele nacht door kloontjes aan te maken om maar te stangen hoeven zich wat mij betreft hier niet meer te vertonen.Op zaterdag 24 februari 2001 05:08 schreef Marius het volgende:
[..]
Jammer dat het zo geregeld is hier.
Overal moet over te praten zijn want iedereen iedereen maakt het wel eens te bont.
Overal op deze aardbol worden excuses aangeboden en zolang er geen sprake is van moord/verkrachting of andere erge dingen moet er toch over nagedacht kunnen worden.
Een moord is hier niet gepleegd. Alleen een user die pissig is...Maar goed.:)
Bedankt.Op zaterdag 24 februari 2001 05:04 schreef HlpDsK het volgende:
.
Ik zou je dus per direct ook een ban moeten verkopen. Ik geef je een kans om je te gedragen nu. Een kans die je dus eigenlijk niet verdiend (kloon=ban).
Verwijderd
ICQ berichten die zo verstuurd worden heb ik geblockt staan. Ik ben alleen bereikbaar via gewoon een gewoon ICQ-bericht.Op zaterdag 24 februari 2001 05:11 schreef Pardon het volgende:
Ik heb je net een berichtje gestuurd via
javascript:winopen(85390277);
Als je het niet hebt gekregen sta ik inderdaad op je ignorelist.
Oficeele vraag :
Kunnen we dit als afgesloten beschouwen en wil je me unbannen ????
Verwijderd
Ik dacht dat door het zero-tollerancebeleid ban = definitieve ban is. Niet dus, dan heb je inderdaad wel gelijk.:)Op zaterdag 24 februari 2001 05:11 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Er is nog verschil tussen een permanente ban en een 'even een dagje afkoelen' ban. Maar personen die het als een hobby zien om de hele nacht door kloontjes aan te maken om maar te stangen hoeven zich wat mij betreft hier niet meer te vertonen.
Verwijderd
Je zult morgen wel horen neem ik aan of je kunt blijven of niet. Mocht je mogen blijven, dan hou ik je dus wel in de gaten.Op zaterdag 24 februari 2001 05:13 schreef Pardon het volgende:
[..]
Bedankt.
Kan ik onze "internet-relatie" nu min of meer weer als genormaliseerd beschouwen ??
Verwijderd
Graag zelfs. Maar nogmaals ; je zult het morgen/straks waarschijnlijk wel te horen krijgen.Op zaterdag 24 februari 2001 05:17 schreef Pardon het volgende:
En btw ik zit niet te stangen . Ik ben het gewoon met een hoop " argumenten" die jij gebruikt niet eens. En daar wil ik het bij laten graag, als je het goed vind,
Ok , Daar kan ik mee leven. Groeten, Cu. Als modje heb je het vast ook niet altijd makkelijkOp zaterdag 24 februari 2001 05:18 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Je zult morgen wel horen neem ik aan of je kunt blijven of niet. Mocht je mogen blijven, dan hou ik je dus wel in de gaten.
Verder heb ik graag dat dingen zich 'normaliseren'. Zowel als user en als modje.
Verwijderd
Zorg ervoor dat je bij de hoorzitting het argument gebruikt dat je verder altijd een serieuse user was (had willekeurig een on-topic bericht van BSE uit de history gekozen);):)Op zaterdag 24 februari 2001 05:22 schreef Pardon het volgende:
[..]
Ok , Daar kan ik mee leven. Groeten Cu
Verwijderd
Verwijderd
Dat valt dus nog te bezien. Als nou morgen blijkt dat 'Pardon' gebanned wordt, zal ik gewoon evt. volgende klonen weer net zo snel buiten gooien. Net als ieder modje dat gewoon de policy volgt. Ik voel me heus niet speciaal of zo. Ik heb alleen geen zin om de hele nacht clonewar te spelen, en dus laat ik de beslissing open tot morgenvroeg. En ik laat de beslissing ook over aan een ander. Ik heb geen zin om als dictator bestempeld te worden vanwege dit soort oeverloos gedoe, omdat ik nou toevallig als enige 'on-duty' ben.Op zaterdag 24 februari 2001 05:25 schreef MoGh het volgende:
Juist! En dan zijn we iig van die clones af, de clonewar wordt niet voor niets uiteindelijk gewonnen via 'the path of the dark side of the Force'.
Oftewel, move Zig for Great Justice en deze topic kan weer zinken naar de bodem van ut forum.. .. ..:z
Verwijderd
De kroeg is gesloten ja.Op zaterdag 24 februari 2001 08:19 schreef Ralph2001 het volgende:
Elke topic waar 'geen goede discussie uit komt' word op slot gegooid + een waarschuwing of ban (meestal wel).. Daar kan ik me zwaaar aan ergeren.. :(
Ik snap HlpDsK volkomen, ieder ander zou het zelfde gedaan hebben !Op zaterdag 24 februari 2001 05:48 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
[Lap text]
Weltrusten.
Verwijderd
Klote is dat he ?Op zaterdag 24 februari 2001 08:19 schreef Ralph2001 het volgende:
Elke topic waar 'geen goede discussie uit komt' word op slot gegooid + een waarschuwing of ban (meestal wel).. Daar kan ik me zwaaar aan ergeren.. :(
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq