Toon posts:

HlpDsK The Almighty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Staat er op hlpDsk zijn icq page.
http://wwp.icq.com/85390277

Humm dit levert me weer een ban op ????

Verwijderd

Vecht 't uit met HlpDsk op ICQ inplaats van flooden hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hij antwoord niet op icq of e-mail heb ik al geprobeerd.

Verwijderd

Stuur morgen dan een nette/serieuse email (zonder slijm) naar HlpDsk want wat je nu doet heeft geen zin. Misschien dat er dan nog verandering zou kunnen komen in de zaak.

Verwijderd

Ik heb ICQ lopen en je hebt me óf helemaal geen bericht gestuurd, óf je staat al op m'n ignore-lijst omdat een van je vorige kloontjes liep te kloten.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan en ik heb zelfs mijn nederige oprechte excuses aangeboden.
Helpt niets.
Als ik wist waar hij woonde zou ik bereid zijn elke dag de afwas te doen en zijn toilet te reinigen. Maar ik vrees dat zelfs dat hem niet gunstig zal stemmen. Ik heb hem zelfs helpen vededigen tegen over turkyboy .

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 04:52 schreef Pardon het volgende:
Helpt niets.
Als ik wist waar hij woonde zou ik bereid zijn elke dag de afwas te doen en zijn toilet te reinigen. Maar ik vrees dat zelfs dat hem niet gunstig zal stemmen. Ik heb hem zelfs helpen vededigen tegen over turkyboy .
Als het een serieuze mail zou zijn zou je echt wel een reply terug krijgen lijkt me. Blijkbaar geen serieuze mail dus...

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 20:08

BrZ

Op zaterdag 24 februari 2001 04:52 schreef Pardon het volgende:
Helpt niets.
Als je er echt spijt van hebt, hou dan gewoon op met die crap te posten |:(

Verwijderd

Je liegt. Simple as that. Ik heb geen ICQ bericht van je, en ook geen mail.

En de enige mail in mijn mailbox staat is dit :

"Jij bent weer leuk bezig hoor :( Unban me ff EN WEL NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sukkel.........."

En als dat van jou afkomstig is noem ik dat niet vriendelijk.

Verder heb ik geen boodschap aan een excuus van gebande personen, al zou ik die ooit een ontvangen. Gebanned is gebanned, voor een goede reden. En dan helpt zeuren/slijmen/dreigen/schelden geen een van allen.

Edit : dat mailtje is afkomstig van Caramba.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het zelfs in het openbaar doen.

HlpDsk, Ik weet dat ik fout ben geweest en het spijt me. Wil je alsjeblieft coulant met me zijn. Ik kan niet beloven dat ik nooit weer de fout in ga maar ik beloof je dat ik mijn best doe om het te vermijden.
Onze relatie is nu op een dieptepunt dus zie het positief, het kan alleen maar beter worden. HlpDsk , alsjeblieft , mag ik weer meedoen ???

Verwijderd

van de 3 geopende topics binnen een half uur 2 gesloten?
/me zou ook niet zeker weten of ie wel zin had in een discussie...|:(

Verwijderd

Ik geef je het zelfde advies dat ik iedereen geef. Gedraag je gewoon normaal.

Je hebt momenteel nog geen waarschuwing. Probeer dat zo te houden. Na een 1e waarschuwing komt namelijk geen 2e meer.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 04:58 schreef MoGh het volgende:
van de 3 geopende topics binnen een half uur 2 gesloten?
/me zou ook niet zeker weten of ie wel zin had in een discussie...|:(
Lees ze voor de grap eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 04:56 schreef HlpDsK het volgende:

"Jij bent weer leuk bezig hoor :( Unban me ff EN WEL NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sukkel.........."
Nee dat was niet van mij . Ik heb een email gestuurd aan het adres dat boven in de balk staat als je gebant bent en 1 icq via je dingetje aan de rechterkant en daar staat dus mijn ip en email-adres bij .

Verwijderd

Mijn email adres staat in m'n profiel. Dit is waarschijnlijk niet het adres dat je te zien krijgt bij een ban.

Edit : en daar komt het weer : je bent dus weer een kloon, aangezien je weet hoe een gebanned-scherm er uit ziet.

Ik zou je dus per direct ook een ban moeten verkopen. Ik geef je een kans om je te gedragen nu. Een kans die je dus eigenlijk niet verdiend (kloon=ban). Ik hoop dat je die kans aangrijpt en niet weer gaat lopen kloten, want ik hou dit domme spelletje toch langer vol.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 04:56 schreef HlpDsK het volgende:
Verder heb ik geen boodschap aan een excuus van gebande personen, al zou ik die ooit een ontvangen. Gebanned is gebanned, voor een goede reden. En dan helpt zeuren/slijmen/dreigen/schelden geen een van allen.
Jammer dat het zo geregeld is hier.
Overal moet over te praten zijn want Iedereen maakt het wel eens te bont
Overal op deze aardbol worden excuses aangeboden en zolang er geen sprake is van moord/verkrachting of andere erge dingen moet er toch over nagedacht/besproken kunnen worden.
Een moord is hier niet gepleegd. Alleen een user die pissig is...Maar goed.:)

Verwijderd

In reactie op de gesloten post 'dubbelzucht':
yupz, dubbelzucht
Ik bedoel, ieder heeft recht op zijn eigen soap, en meer van zulks.. .. ..
Maar come on! laten we tenminste hier het niveau een beetje op peil houden, en de achterhoedegevechten op 538-chat oid uitvechten.
Kan GoT iig nog een soap-vrij forum blijven.
:z

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je net een berichtje gestuurd via
javascript:winopen(85390277);
Als je het niet hebt gekregen sta ik inderdaad op je ignorelist.

Oficeele vraag :
Kunnen we dit als afgesloten beschouwen en wil je me unbannen ????

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:08 schreef Marius het volgende:

[..]

Jammer dat het zo geregeld is hier.
Overal moet over te praten zijn want iedereen iedereen maakt het wel eens te bont.
Overal op deze aardbol worden excuses aangeboden en zolang er geen sprake is van moord/verkrachting of andere erge dingen moet er toch over nagedacht kunnen worden.
Een moord is hier niet gepleegd. Alleen een user die pissig is...Maar goed.:)
Er is nog verschil tussen een permanente ban en een 'even een dagje afkoelen' ban. Maar personen die het als een hobby zien om de hele nacht door kloontjes aan te maken om maar te stangen hoeven zich wat mij betreft hier niet meer te vertonen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 05:04 schreef HlpDsK het volgende:
.

Ik zou je dus per direct ook een ban moeten verkopen. Ik geef je een kans om je te gedragen nu. Een kans die je dus eigenlijk niet verdiend (kloon=ban).
Bedankt.
Kan ik onze "internet-relatie" nu min of meer weer als genormaliseerd beschouwen ??

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:11 schreef Pardon het volgende:
Ik heb je net een berichtje gestuurd via
javascript:winopen(85390277);
Als je het niet hebt gekregen sta ik inderdaad op je ignorelist.

Oficeele vraag :
Kunnen we dit als afgesloten beschouwen en wil je me unbannen ????
ICQ berichten die zo verstuurd worden heb ik geblockt staan. Ik ben alleen bereikbaar via gewoon een gewoon ICQ-bericht.

Unbannen doe ik nu iig niet aan. Neem morgenvroeg of zo maar via mail of ICQ, of desnoods via je huidige account via een topic in LA, contact op met een Adje. Praat het daar maar uit.

Wat mij betreft wordt een persoon die permanent gebanned is, gebanned op persoon, en niet op nick. Dat houdt in dat je wat mij betreft niet terug hoeft te komen.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:11 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Er is nog verschil tussen een permanente ban en een 'even een dagje afkoelen' ban. Maar personen die het als een hobby zien om de hele nacht door kloontjes aan te maken om maar te stangen hoeven zich wat mij betreft hier niet meer te vertonen.
Ik dacht dat door het zero-tollerancebeleid ban = definitieve ban is. Niet dus, dan heb je inderdaad wel gelijk.:)

Maargoed, opgelost en niet meer verder zeuren...:)

Verwijderd

Topicstarter
En btw ik zit niet te stangen . Ik ben het gewoon met een hoop " argumenten" die jij gebruikt niet eens. En daar wil ik het bij laten graag, als je het goed vind,

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:13 schreef Pardon het volgende:

[..]

Bedankt.
Kan ik onze "internet-relatie" nu min of meer weer als genormaliseerd beschouwen ??
Je zult morgen wel horen neem ik aan of je kunt blijven of niet. Mocht je mogen blijven, dan hou ik je dus wel in de gaten.

Verder heb ik graag dat dingen zich 'normaliseren'. Zowel als user en als modje.

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:17 schreef Pardon het volgende:
En btw ik zit niet te stangen . Ik ben het gewoon met een hoop " argumenten" die jij gebruikt niet eens. En daar wil ik het bij laten graag, als je het goed vind,
Graag zelfs. Maar nogmaals ; je zult het morgen/straks waarschijnlijk wel te horen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 05:18 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Je zult morgen wel horen neem ik aan of je kunt blijven of niet. Mocht je mogen blijven, dan hou ik je dus wel in de gaten.

Verder heb ik graag dat dingen zich 'normaliseren'. Zowel als user en als modje.
Ok , Daar kan ik mee leven. Groeten, Cu. Als modje heb je het vast ook niet altijd makkelijk :?

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:22 schreef Pardon het volgende:

[..]

Ok , Daar kan ik mee leven. Groeten Cu
Zorg ervoor dat je bij de hoorzitting het argument gebruikt dat je verder altijd een serieuse user was (had willekeurig een on-topic bericht van BSE uit de history gekozen);):)

Verwijderd

Juist! En dan zijn we iig van die clones af, de clonewar wordt niet voor niets uiteindelijk gewonnen via 'the path of the dark side of the Force'.
Oftewel, move Zig for Great Justice en deze topic kan weer zinken naar de bodem van ut forum.. .. ..:z

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 05:25 schreef MoGh het volgende:
Juist! En dan zijn we iig van die clones af, de clonewar wordt niet voor niets uiteindelijk gewonnen via 'the path of the dark side of the Force'.
Oftewel, move Zig for Great Justice en deze topic kan weer zinken naar de bodem van ut forum.. .. ..:z
Dat valt dus nog te bezien. Als nou morgen blijkt dat 'Pardon' gebanned wordt, zal ik gewoon evt. volgende klonen weer net zo snel buiten gooien. Net als ieder modje dat gewoon de policy volgt. Ik voel me heus niet speciaal of zo. Ik heb alleen geen zin om de hele nacht clonewar te spelen, en dus laat ik de beslissing open tot morgenvroeg. En ik laat de beslissing ook over aan een ander. Ik heb geen zin om als dictator bestempeld te worden vanwege dit soort oeverloos gedoe, omdat ik nou toevallig als enige 'on-duty' ben.

Ik vind het niet juist dat een user net zo lang klonen kan blijven aanmaken totdat hij maar wordt getolereerd om van de clonewar af te zijn. Dat soort afdwing-acties druisen recht tegen mijn natuur in, en ik zwicht daar nimmer voor. Laat dat duidelijk zijn. Het verhaal krijg dus nog een staartje straks

Op het moment dat ik als enige hier ben om te modereren, kan ik niet overleggen met bv. Kaj./Floris/Tom enz. waar ik dat in twijfelgevallen anders wel zou doen. Ik maak mijn beslissingen dan zelf, ik ben ten slotte toch niet voor niks Global Modje, en ik sta ook 100% achter mijn beslissingen. Als je het niet eens bent met zo'n beslissing, en je hebt ook daadwerkelijk goede argumenten, .. ga dan niet als een bezetene kloontjes aanmaken maar wacht gewoon tot er een Adje beschikbaar is waar je je verhaal aan kunt voorleggen. Als die nou ook vindt dat jij gelijk hebt zul je unbanned worden en zal ik er ook wel iets van horen. Maar gaan lopen kloten met het enige modje dat zo 's nachts te vinden is (meestal ik) is zinloos.

Het is nou al een paar keer gebeurd dat ik om een of andere manier het middelpunt ben van floods/clonewars e.d. Ik neem maar even aan dat dat komt door het tijdstip : 's nachts, en niet door mijn modden. Puur toeval dus dat ik dan degene ben die het afhandel, en als direct gevolg dat ik ook het 'afreageerobject' ben. Dit geeft mijns inziens een vertekend beeld over mij. In de negatieve zin wel te verstaan. Want je kunt veel zeggen van mij, maar ik mod wel met redelijkheid en bedachtzaamheid.

Verder ben ik niet alleen modje. Ik ben ook nog steeds een user, net als iedereen hier. Laat mensen in hun waarde. Je vindt het zelf toch zeker ook niet leuk dat je afgezeken wordt. Ik net zo goed niet. Omdat ik dan ook een modje ben, geeft iemand niet het recht om mij als flame-target te gebruiken. Als mod ben ik flame-proof, en het deert me dan ook niet, maar als user bedroeft het me dat mensen niet gewoon netjes met elkaar om kunnen gaan.

Weltrusten.

Verwijderd

Elke topic waar 'geen goede discussie uit komt' word op slot gegooid + een waarschuwing of ban (meestal wel).. Daar kan ik me zwaaar aan ergeren.. :(:(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 24 februari 2001 08:19 schreef Ralph2001 het volgende:
Elke topic waar 'geen goede discussie uit komt' word op slot gegooid + een waarschuwing of ban (meestal wel).. Daar kan ik me zwaaar aan ergeren.. :(:(
De kroeg is gesloten ja.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 24 februari 2001 05:48 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

[Lap text]

Weltrusten.
Ik snap HlpDsK volkomen, ieder ander zou het zelfde gedaan hebben !

maar eeh
Weltrusten :?
HlpDsK is van zijn geloof afgestapt >:) Hij slaapt ook :)

Verwijderd

Ja ik slaap ook. Zo af en toe dan.

En @hoem lag er anderhalve dag uit .. vandaar dat ik hier niet weer eerder op reageer.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sjello is ook niet veel beter ;)

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op zaterdag 24 februari 2001 08:19 schreef Ralph2001 het volgende:
Klote is dat he ?
Terwijl ik modders er ook op betrap dat ze dingen doen die niet geheel in lijn staan met de "regeltjes" terwijl zij degene zijn die juist een voorbeeld zouden moeten geven.
Maar ja, wie moddert de modders ? :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1