GTA IV - Menu zeer raar

Pagina: 1
Acties:

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 19:01
Als ik de nieuwe GTA IV in mijn PC doe krijg ik het volgende menu te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpzooi.nl/gta4.png

Op een andere PC precies hetzelfde probleem. Iemand enig idee?

Specs:
Intel Q6600
2GB DDR2
Western Digital Raptor 150GB 10k
E-VGA 8800GT 512

[ Voor 8% gewijzigd door WoBBeL op 03-12-2008 14:21 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Al een herinstallatie van het spel geprobeerd? Ook de dvd al in een andere computer geprobeerd?

En mocht je een illegale versie hebben dan heb je eigenlijk geen recht van vragen >:) Mocht hij gewoon legaal zijn, test in een andere computer, evt de installer op de dvd handmatig starten en anders gewoon een nieuwe disc halen waar je hem gekocht hebt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wiethoofd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:31:
En mocht je een illegale versie hebben dan heb je eigenlijk geen recht van vragen >:)
Er is geen werkende, dus dan ben je bij voorbaat kansloos bezig :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2008 14:34 ]

• WoBBeL
Ik heb hem zojuist gekocht...
en dit is de autorun van de CD... :P

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

xost schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:35:
Ik heb hem zojuist gekocht...
en dit is de autorun van de CD... :P
Zoals gezegd: test hem in een andere lezer/computer. Start handmatig de installatie etc.

• WoBBeL
Wiethoofd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:36:
[...]

Zoals gezegd: test hem in een andere lezer/computer. Start handmatig de installatie etc.
andere computer en lezer zelfde probleem.
Videokaart drivers zojuist geupdated (moest sowieso :P ) maar helpt nog niks. Installatie kan ik wel starten maar waarom is de autorun zo verneukt??

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:51
Je moet .NET 3.5 installeren

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
En anders is het de verkeerde taal?
probeer eens chineese/oosterse taal ondersteuning te installeren....

• WoBBeL
Heb ik

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb je hem toevallig uit Azie gehaald en geen ondersteuning voor Chinees/Koreaans/andere sambaltaal geinstalleerd?

• WoBBeL
Edmin schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:46:
Heb je hem toevallig uit Azie gehaald en geen ondersteuning voor Chinees/Koreaans/andere sambaltaal geinstalleerd?
Gewoon bij de oerhollandsche Free Record Shop gekocht :)

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:36
Ik had hetzelfde probleem. Drukte op één van die knopjes en toen begon hij gewoon te installeren. Geen idee waar het mee te maken had.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:07

lasharor

7 december 2004

Waarom mail je rockstar niet effe met je vraag? (de uitgever in ieder geval)...

• WoBBeL
evleerdam schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:51:
Ik had hetzelfde probleem. Drukte op één van die knopjes en toen begon hij gewoon te installeren. Geen idee waar het mee te maken had.
Klopt, op de linkerknop drukken en de installatie begint gewoon. Maar het lijkt me toch niet normaal ;)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:24

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nou dan op z'n oerhollands d'r mee terug dan! Hup!

Want als dit de autorun vanaf de cd is, zal er waarschijnlijk een drukfout op die cd staan.

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Je hebt maar 2 knoppen. Gewoon ff proberen denk ik zo.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik had exact hetzelfde, handmatig zelf maar eerst die social club ellende geinstalleerd en nu ook zelf maar de setup gestart. Tot nog toe lijkt het verder allemaal goed te gaan ...

edit: schijnt "normaal" te zijn, van de rockstar support pagina:
Installing on a non-English, French, Italian, German, Spanish, or Russian Operating System
There is a known issue with non-English, French, Italian, German, Spanish or Russian operating systems, where unsupported characters will appear on the initial installation screen (this screen then remains present in the background throughout the installation process).
Click to see screen of error.

To bypass this issue and install the game:

Select the larger button at the bottom left of the initial installation screen and you will be moved on to a language select screen.
Select either English, French, Italian, German or Spanish and the rest of the installation will continue in that language.
At the end of the installation, the screen containing unsupported characters will appear again. Please select the button at the bottom left of this screen to progress to the Rockstar Games Social Club application.
The game can now be launched normally from the Rockstar Games Social Club application.

[ Voor 75% gewijzigd door Plekuz op 03-12-2008 19:25 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 09:42
Ik had hetzelfde. gewoon het linker knopje ingedrukt en hij gaat installeren, verder geen problemen met installatie gehad.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

Zie hier , ik kan na een keer in game te zijn geweest niet meer in de game komen.
krijg elke keer deze melding

Kan dit misschien met het vage menu te maken hebben?

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:34:
Zie hier , ik kan na een keer in game te zijn geweest niet meer in de game komen.
krijg elke keer deze melding

Kan dit misschien met het vage menu te maken hebben?
Heb dit ook en het heeft met problemen met de Social Club te maken. Klik op het Social Club scherm rechtsboven op logout, vervolgens op het inlogscherm op "skip login" en je kunt spelen.

Waar ik nu wel tegenaan loop is dat ik onmogelijk aangelogd kom op mijn Games for Windows Live account en dus mijn spel niet kan opslaan. Firewall staat compleet open en vanuit Windows zelf kan ik probleemloos aanmelden. Grumble, wat een idiote constructie hebben ze verzonnen bij Rockstar. Ik krijg steeds meer een hekel aan GTA IV op dit moment ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

thanks het heeft geholpen!!!!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:10

Erw

Op de Rockstar website staat:

Installing on a non-English, French, Italian, German, Spanish, or Russian Operating System
There is a known issue with non-English, French, Italian, German, Spanish or Russian operating systems, where unsupported characters will appear on the initial installation screen (this screen then remains present in the background throughout the installation process).
Click to see screen of error.

To bypass this issue and install the game:

Select the larger button at the bottom left of the initial installation screen and you will be moved on to a language select screen.
Select either English, French, Italian, German or Spanish and the rest of the installation will continue in that language.
At the end of the installation, the screen containing unsupported characters will appear again. Please select the button at the bottom left of this screen to progress to the Rockstar Games Social Club application.
The game can now be launched normally from the Rockstar Games Social Club application.

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Erw schreef op woensdag 03 december 2008 @ 21:57:
Op de Rockstar website staat...
..hetzelfde als in de post van Weakling in "GTA IV - Menu zeer raar" :+

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit probleem had ik ook :) Maar ik heb gewoon de setup gestart van de CD die in de directory staat. :)

• CJ-Dutch
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 08:44
Ik heb exact hetzelfde (heb een ati 4870). Heb de linker knop gebruikt, dan installeerst hij gewoon :-)

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:18
Had ook dat probleem, géén idee waar dat aan ligt ofzo... gewoon de setup van GTA IV draaien, Rockstar Social Club en van Windows Live.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Pagina: 1