Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Newsleecher start niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Sinds 2 dagen wil Newsleecher niet opstarten
Dat blauwe intro schermpje verschijnt wel, maar verdwijnt ook zo weer
Heb al een keer alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes
Omdat het vorige week nog prima werkte, systeem herstel gedaan, ook zonder succes
Ik krijg ook geen foutmelding of iets dergelijks

Weet iemand raad?

Groet, Dorothy

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Installeer eens in een andere map? Wel eerst verwijderen.

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:26
In je documents en setings staat (uit mijn hoofd) application data, daar staat een map newsleecher onder,
gooi hier alles weg behalve settings en dan opnieuw starten.

daarmee zou het opgelost moeten zijn

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Verwijder de newsleecher map uit je profiel ("C:\documents and setting\%username%\application data\newsleecher" dacht ik dat hij zat). Dit reset al je settings. Had ik laatst ook al een keer moeten doen omdat hij spaak liep.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit soort dingen wil ook wel eens voorkomen door crappy cracks. Dus voor de zekerheid: het is wel een nette versie?

Als bovenstaande niet helpt (en het geen gekraakte versie is), geef voor de zekerheid even de versie en patchlevel van zowel newsleecher als je OS. En check of er iets in de event log of andere logboek verschijnt (geen idee of NL er een bij houdt). Hoe dan ook: welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb soortgelijke zaken met NewsLeecher gehad, dat werd idd opgelost door het onderstaande uit te voeren:
Herinstallatie
Bij een herinstallatie is het raadzaam om de Newsleecher-map in de folder %APPDATA% te verwijderen. Zodoende krijg je een echte verse installatie. In Newsleecher is deze optie via Options -> Advanced -> Folders -> Reset (voor beide folders) te vinden, dit heeft hetzelfde resultaat.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle hulp en duidelijke aanwijzingen

Alles werkt weer zoals het moet

Gr, Dorothy
Pagina: 1