Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

router weer stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• blazerbees
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 17:41
Wat is de te verwachten levensduur van een (wifi)router? Ik ben inmiddels aan mijn 4e toe. Na krap 2 jaar stoppen ze gewoon met functioneren.....

Geprobeerde merken:
E-tech
Eminent
Netgear

Wat is een degelijk (betaalbaar)merk?

Moeten minimaal 4 aansluitingen op zitten en een wifi 54Mbps

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mijn linksys WRT54GL draait ondertussen toch alweer een jaar of 5-6 nu... 2 jaar is wel wat kort inderdaad.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• blazerbees
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-11 17:41
Sterker nog dit was mijn vierde, heb ook nog een sitecom gehad....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is geen helpdesk en ook geen rant-forum.

Je meldt hier totaal geen exacte specs (alle genoemde merken hebben tig modellen router gemaakt), je lijkt geen troubleshooting gedaan te hebben of hulp te willen bij huidige troubleshooting. En je stelt een veel te vage vraag dat neerkomt op "hou m'n handje vast en kies voor me"...

Daarnaast dump je een vraag over Netwerken in Overige Hardware, terwijl expliciet in het beleid van dit subforum staat dat dat niet de bedoeling is.

Dit topic gaat dus dicht voor te weinig inzet. Ik kan je hooguit de tip geven hand in eigen boezem te steken: het enige wat je eerdere drie routers in gemeen hebben is het netwerk waar jij ze op aangesloten hebt :o - controleer even op lekstromen etc...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.