Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Van video naar SWF (met control panel)

Pagina: 1
Acties:

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:26

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik ben een tijd op zoek naar een programma die een normale video bestand (zoals mov, mpg, avi, wmv, etc.) naar SWF met control panel (play, pause, stop en tijdbalk) kan omzetten.

Ik heb deze programma's gevonden via Google en Softpedia, maar helaas kom ik er niet verder mee.

Eltima SWF Video Converter
Programma werkt perfect en er zit een control panel in die helemaal voldoet aan mijn eisen. Het enige probleem is dat het programma automatisch een resolutie instelt (geen full screen), waardoor het niet gaat werken met de filemanager.
Voorbeeld

Wondershare Video to flash encoder
Programma zet het helemaal goed om en de resolutie is in te stellen of gewoon fullscreen (wat ik nodig heb), maar helaas heeft dit programma geen tijdbalk.
Voorbeeld

Altdo Video to Flash Converter
Avira AntiVir geeft helaas een (phising) virusmelding, dus heb ik die niet geinstaleerd.

Kortom heeft iemand misschien een alternatief die goed werkt en niet al te duur in aanschaf is?

Alvast bedankt!

Sorry dat de flash filmpjes zo groot zijn.

Verwijderd

Flash zelf? Er zitten heel degelijke en configureerbare movieplayer componenten in cs3.