Nieuwe website laten maken

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 12:23
Het volgende is aan de hand:

Ik heb samen met iemand een bedrijfje lopen, een evenementenorganisatie, daar moet een website voor in de lucht komen. We hebben er allebei wel redelijk wat iedeeen over, maar absoluut niet de kunde om een mooie website te produceren.
Ik kom al een tijdje op dit forum, dus ik dacht blablabla

Mocht dit forum hiervoor niet de bedoeling zijn, dan zal het gesloten worden, maar waar kan ik dan het beste met deze vraag terecht? Welk forum accepteert dit wel?

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 03-12-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 21:17

beany

Meeheheheheh

Dit forum is hier idd niet de plek voor.

Er zijn via google zat bedrijfjes te vinden die dit soort zaken voor je kunnen maken. Zo moeilijk zijn die bedrijfjes echt niet te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door beany op 03-12-2008 12:27 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We hebben een heel mooi stukje over werving in onze FAQ's staan ;)
Kijk eens op jobs.tweakers.net ;)
johan12 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 12:24:
Mocht dit forum hiervoor niet de bedoeling zijn, dan zal het gesloten worden, maar waar kan ik dan het beste met deze vraag terecht? Welk forum accepteert dit wel?
Als je al wéét dat het waarschijnlijk niet de bedoeling is en dat je topic waarschijnlijk gesloten wordt; overleg dat eerst met een moderator (DM/Mail) voordat je zo'n topic opent. Dat scheelt slotjes en gedoe.

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 03-12-2008 12:30 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.