Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de LG Renoir. Het is mij helaas nog niet gelukt om in te loggen op mijn draadloos netwerk met WIFI. Hij ziet mijn draadloos netwerk wel maar als ik dan mijn wachtwoord heb ingetypt zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. Het vreemde is dat mijn broertje met zijn HTC Diamond wel kan inloggen op het netwerk. Ik weet dus zeker dat ik het goede wachtwoord heb.

kan iemand mij helpen??

Gr Inge

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:19
Kan vanalles zijn natuurlijk en daarom zou je ook nog wat meer info mogen geven :)
Is het wep,wpa, ...

Gebruik je de juiste sleutelindex, al eens geprobeerd om de letters als hoofdletter in te typen (bij mijn nieuwe htc touch 3g wou hij geen verbinding maken met alles in lowercap)

Als er een mac filter ingesteld is, is jou macid toegevoegd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ik heb gekeken hoe de router ingesteld staat. Het is WPA. Ik heb alle verschillende optie's al gebruikt om het wachtwoord in te typen. hoofdletter, kleine letters, begin hoofdletter dan kleine letters maar niks werkt.
Zo ver ik kon zien is er geen mac filter ingesteld. Ik heb ook al geprobeerd om alle informatie wat de router geeft over bijv ip adre, dns enz handmatig in te typen maar dit ook zonder succes.

Anders zal ik vanmiddag eens langs de kpn winkel gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in de buurt gekomen van een hotspot van kpn en kwam tot de ontdekking dat hij het daar wel doet!! dan ligt het denk ik toch aan een instelling van de router.

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik zat net te kloten om m'n Renoir op wifi aan te sluiten, kreeg 3x de melding dat'ie geen verbinding kon maken en de 4e keer dat ik het probeerde kreeg hij wel verbinding.
Wifi werkt iig wel sneller dan internet via T-Mobile ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Topicstarter
Even een kleine update,

Omdat mijn Renoir niet naar behoren werkte heb ik mijn contract ontbonden en het toestel teruggestuurd naar HI op advies van de klantenservice. Ik wil even zeggen dat HI dit perfect afgehandeld heeft.
Dit topic kan dus gesloten worden.

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-11 12:09

Praetextatus

the dutch_paki

Heel veel routers hebben een register knopje ;) je moet dat even indrukken en dan kun je meestal tot maximaal 1 minuut registreren (je moet dus bij eerste gebruik 1x registreren) Hierna log je voortaan automatisch in door alleen wifi aan te doen. heb je dat geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Praetextatus op 11-12-2008 12:12 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb sinds kort een LG Renoir.

Ik heb een paar vragen..

- Kan er ook tomtom software op draaien?

- Waar kan je Themes downloaden en hoe moet je ze installeren?

- Hetzelfde voor games en apps..

- Veel telefoons zijn zichtbaar in windows als 'verwisselbare schijf'. De LG niet..Kan dit ook anders ?

p.s. WIFI werkt bij mij

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 19:49
renelma schreef op zondag 14 december 2008 @ 09:43:
Ik heb sinds kort een LG Renoir.

Ik heb een paar vragen..

- Veel telefoons zijn zichtbaar in windows als 'verwisselbare schijf'. De LG niet..Kan dit ook anders ?

p.s. WIFI werkt bij mij
nou een antwordt heb ik voor je, als je het aan de pc aan sluit kun je op het display kiezen hoe het aangesloten moet worden (software matig)

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Bedankt...Ik heb het gevonden.

Je moet in instellen (bij usb modus) op welke manier je via je usb verbinding wilt maken.
Hier kies je de verwisselbare schijf en geen pc suite modus.

Verwijderd

Hey beetje laat, maar ik had nog een vraagje..
Ik probeer thuis ook op de WiFi te komen.
Ik heb alleen problemen om de sleutelindex te vinden, waar kan ik die veranderen?
Voor de rest klopt alles, ik heb beveiligingsleutel al ingevoerd.
Pagina: 1