Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Openbare agenda Outlook 2007 koppelen SharePoint Services 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben bezig met het maken van een SharePoint Services 3.0 site. Op deze site wil ik een reeds bestaande openbare agenda van outlook 2007 laten weergeven. Verder moet deze agenda gewoon bewerkbaar blijven in outlook, en de nieuwe aanpassingen van de agenda automatisch weergeven worden op de SharePoint site.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd. Ik heb een nieuwe agenda aangemaakt in SharePoint en deze verbonden met outlook. Tot zover geen probleem. Nu wil ik de agenda die in outlook onder de sharepoint lijsten staat koppelen aan de agenda in de openbare mappen. En dit lijkt onmogelijk te zijn.

Ik weet niet of dit de goede manier is maar ik kom er echt niet uit. Ik heb van alles geprobeerd en opgezocht maar krijg het niet voor elkaar.

Iemand suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Binnen drie uur? Blijkbaar niet nee. GoT is geen helpdesk waar meteen antwoord hoeft te komen, heb even geduld en kick je topic ajb niet binnen 24 uur. Dan zal ik ondertussen de servives in de titel naar services hernoemen :P Hoe dan ook welkom!

Ik heb nooit iets gedaan met SP Services, maar voor de zekerheid: je bedoelt echt OL en geen Exchange?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:27

Kappie

Tell me your secrets...

F_J_K schreef op woensdag 03 december 2008 @ 14:09:
maar voor de zekerheid: je bedoelt echt OL en geen Exchange?
Hij praat over openbare mappen, dus het zal Exchange zijn wat hij bedoelt. Volgens mij zijn hier wel kant-en-klare voorbeeld codes/scripts voor op de MS site.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt in SharePoint services heel mooi een agenda koppelen met outlook. Dan heb je een mooie weergave. Ik werk met exchange. Vandaar de openbare mappen. Nu vraag ik me alleen af of het mogelijk is om de sharepoint agenda te koppelen aan een openbare agenda zodat ik de mooie weergave kan behouden en niet binnen het intranet nog moet inloggen op de webmail om de openbare agenda te laden.

Verwijderd

Topicstarter
Kappie schreef op woensdag 03 december 2008 @ 23:50:
[...]

Hij praat over openbare mappen, dus het zal Exchange zijn wat hij bedoelt. Volgens mij zijn hier wel kant-en-klare voorbeeld codes/scripts voor op de MS site.
Kheb gezocht maar kan het echt niet vinden.

• MGTromp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-05 21:08
Ik zit met de zelfde vraag.

Ik kan me herrineren dat ik ooit ben tegen gekomen dat MOSS dit wel ondersteunt.
En dat het extra functie is die je bij de betaalde versie van SharePoint er bij krijg.

Alleen ik kan dit nu niet meer vinden om het te bevestigen.
Weet iemand hier meer over?

"Sorry voor de kick van dit topic" leek mij gerelateerd genoeg om niet een nieuw topic te starten

MVG Marien Tromp
Pagina: 1